Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze dag :-)...klein verslagje

29-6-2011 16:40:52
Hallokes iedereen,

Bij deze een klein verslagje van onze mooie dag :)
Avond voordien weinig tot zeer weinig geslapen maar was beetje van de zenuwen wss, zal alles in orde zijn, etc...
Wekker gezet om 4.30 maar was vergeten dat die alleen maar afliep van ma tot vr en die instellingen was ik vergeten af te zetten :), al een geluk dat mijn zus beetje lawaai maakte, op de klok gekeken 5uur!!! Snel de douche ingesprongen want om 5.30 stond de kapster en schmikster er :)...
Ontbijt klaar gezet en dan ging de bel, daar arriveerden onze 2 meiden...vanaf dan gaat het echt vooruit, mijn haartjes werden opgestoken, dan de beurt aan mijn mama, mijn zus en mijn dochter...terwijl de ene op de stoel van de kapster zat, de andere op de stoel van de schmikster :)...maar ging echt goed, tegen 8 uur was iedereen klaar, vlug iedereen de kleedjes aan, mijn kinderen zien er fantastisch uit en heb al mijn eerste emo-moment :) en dan arriveerden de eerste mensen van de suite al :)...
Eindelijk ging om 8.45 de bel en daar stond mijn ventje dan...je kan het al raden he 2de emo-moment, ook hij zag er fantastisch uit :) de gebruikelijke foto's aan de voordeur en dan vertrekken naar het stadhuis (van Antwerpen) hele mooie zaal maar het vliegt er idd wel voorbij, is in een sneltempo en je bent getrouwd, ik kan me zelfs niet meer herinneren wie ik er allemaal gezien heb :)...we hebben wel pech met het weer maar dat kan onze dag echt niet verpesten maar we hebben daardoor wel onze geplande fotoshoot moeten cancellen...neemt niet weg dat we waarschijnlijk evengoed schitterende foto's hebben van in de tuin van de feestzaal en dan was daarachter ook nog een bos en onder de bomen bleef het ook wel droger :)...de lunch met de suite, eerste keer dat je eindelijk ff kan gaan zitten:) fotograaf nam onze kindjes mee naar de zaal boven om met hen een kleine fotoshoot te doen en ze had echt superlief 2 foto'kes afgedrukt die ze kwamen afgeven, daar volgen weer paar traantjes want ze waren zooo schattig :) en voor we het wisten was het 15u en kwamen de eerste gasten van de receptie...bij den ene babbeltje, bij den andere, ook hier vliegt de tijd onvoorstelbaar hard vooruit...einde voorzien om 17u maar laatste gasten gingen buiten om 18:45...en om 19u arriveerden onze avondgasten:)...weer kusjes, handjes (ik denk dat ik nog nooit in heel mijn leven zoveel handjes en kusjes heb gegeven als zaterdag :))...tegen 20u zijn we aan tafel gegaan en iedereen vond het heel lekker, superbediening...openingsdans, vermenigvuldigen en dan barstte het los tot in de vroege uurtjes...het was super!!
Ga stoppen want mijn verslagje is al niet meer zo klein heb ik den indruk :)
We hebben er zo van genoten, iedereen heeft wel gelijk, je dag vliegt dus brides to be...GENIET VAN ELKE MOMENT!
Nog heel veel geluk met jullie voorbereidingen, iedereen bedankt voor de ideetjes, steun, etc...
Groetjes

Miriame
25-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1377

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik29-6-2011 16:58:05

Klinkt als een leuke onvergeetelijke dag!
Zoals het moet zijn dus!!

Proficiat!

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 17:02:01

Ik hoop dat mijn dagje ook zo mag verlopen :-)

Proficiat!!!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik29-6-2011 17:34:29

Hey Miriame,
Een hele dikke proficiat gewenst!!!! Ik heb genoten van je verslagje, zag er een superleuke dag/avond/nacht uit! xxxx

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 17:48:26

wauw!!! lijkt zo'n supper dag... zullen nog wel prachtige foto's zijn... en dat van de kinderen vind ik geweldig!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 19:40:32

Dikke proficiat! Klinkt fantastisch... Foto's zijn altijd welkom ;)! Geniet nog van elkaar!

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik30-6-2011 14:16:47

een hele dikke proficiat!
Ik kijk nu nog meer uit naar ons huwelijk... hoop dat onze kids ook zullen genieten:-)
geniet van jullie honeymoon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info