Nu Online
Momenteel zijn er 169 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zoontje als bruidsjonker

29-6-2011 17:02:01
Hoi allemaal,
mijn zoontje bijna 13 maanden oud zal op onze trouwdag de belangrijke rol van ringendrager krijgen :)
Nu heb ik nog geen idee wat ik hem kan aandoen.
Iemand een leuke winkel in de omgeving van Mechelen?

Groetjes!

Chloë
3-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 759

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik29-6-2011 18:19:52

Is het de bedoeling dat hij echt in kostuumpje gaat of gewoon leuke kledij?
Ik ga mijn kindjes gewone leuke kledij aandoen (zoontje van 4 en dochtertje van 1 jaar) vermits ik wil dat ze er ook in kunnen spelen en ze gaan 's avonds sowieso niet mee naar het avondfeest.
Ik weet niet of de kostuums al vanaf 1 jaar zijn, maar je kan eens kijken op:
www.suitsyouwell.com
www.humpiedump.nl
www.wehkamp.nl (algemene site met kleren van c&a enz, maar als je chance hebt, hebben die nog iets van de communiecollectie dat je eventueel kan gebruiken)

Ik ga nog even wachten tot na de solden om te zien of er leuke setjes zijn bij de nieuwe collectie, zo hebben ze mij Filou&Friends ook aangeraden.
Vermits wij midden oktober trouwen, moet het al iets warmer zijn hé

Lesley
15-10-2011

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 18:42:05

Ik twijfel nog, ofwel echt een pakje en anders een leuk hemdje met broekje bij, maar iets specialer als andere dagen uiteraard :), ik ga de sites al zeker checken en ga zelf ook wel rondkijken met de solden :)

Nienke
2-9-2011
 Meld misbruik29-6-2011 21:25:38

Mijn petekindje wordt 1 van de bruidskindjes en hij draagt een ruiten broekje met bretels, een wit hemdje en een bijpassend bompa-petje. De kledij hebben we in c&a gevonden, was een deel van de communiekledij. De maten vallen redelijk klein uit, wij hebben een 110 genomen, normaal heeft hij maat 98.

chrisje
5-8-2011
 Meld misbruik29-6-2011 23:54:59

Hallo,

Je kan eens bij C&A kijken hebben dikwijls al communie kleding ook in kleinere maten als je echt voor een pakje wil gaan moet je eens in de offerandestraat in Antwerpen kijken hebben veel van zulke dingen en niet duur, heb er al pakjes gezien die perfect gaan vanaf een klein jaar zelfs...

Grtjs Chrisje

Sophie
11-2-2012
 Meld misbruik30-6-2011 8:43:21

Hey Lesley,
ik las dat je kindjes niet meegaan naar het avondfeest..wij twijfelen daarover ook nog (dochtertje van 7 en zoontje van net 1 jaar op de trouw). Een kind van 7 kan het nog wel effe uithouden op zo'n feest, maar denk dat mijn zoontje al stikkapot gaat zijn van de vermoeiende dag tegen 's avonds..En iemand moet ze dan ook nog naar huis brengen, en het is toch zo'n drie kwartier rijden van onze feestzaal naar huis.
Hoe doen jullie dat dan? Hebben jullie een babysit thuis of bij iemand?

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik30-6-2011 10:24:28

@Chloë: een leuk hemdje met debardeur op is ook super schattig bij zo'n kleintjes hé en ik vermoed dat je dit toch niet elke dag aandoet
Mijn zoontje begint echt al een eigen keuze te hebben, hij draagt niet zo super graag hemdjes, ik hoop dat ik hem kan verleiden door te zeggen dat papa, opa, nonkel ook hemdje aan hebben want nu een gewone jeans met trui vind ik idd niet feestelijk genoeg

@Sophie: wij hebben de chance dat de buurkinderen (2 meisjes en 1 jongen) hier bekend staan als hele goede babysitters . Wat ik ook al heb gehoord is iemand van de Gezinsbond die je dan al eens op voorhand kan laten komen om te zien of het klikt. Of de grootouders, tante,... die vroeger naar huis gaan en de kindjes meenemen, maar dit gaat bij ons niet het geval zijn denk ik
Mijn zoontje houdt het ook heel lang vol op feestjes, maar mijn dochtertje is eentje dat heel graag rust heeft en in haar eigen bedje slaapt, daarom ben ik van het idee afgestapt om ze mee te nemen (in de feestzaal is er ook niet echt een aparte ruimte om ze te laten slapen enz want dat had ik ook al gehoord van mensen dat ze de kinderen meenemen met een babysit die ze dan bezig houdt en ze daar te slapen leggen in reisbedjes).
Maar als je zo niemand hebt kan je zelf ook niet genieten van je avond hé, dan ga je om de 5 botten naar je kindjes kijken, allé, zo ben ik toch
Dus na onze trouw (om 11 uur gemeentehuis) gewoon naar ons thuis, daar genieten van een lekker buffet met genoeg speelgoed om handen en de nichtjes en neefjes om mee te spelen en dan kunnen die 's avonds gewoon goed in hun eigen bedje slapen

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik30-6-2011 11:43:59

Ik heb ons zoontje in een "echt" kostuumpje gestoken! Superschattig! Gekocht bij www.suitsyouwell.com Ben ik heel tevreden over. Kost niet veel, wel rekening houden dat je mss nog naar een plaatselijk naai-atelier moet om broekje of zo aan te passen, ons zoontje heeft boven grotere maat dan aan poep, dus hebben broekje moeten laten aanpassen. Kostuum kostte aankoop 29.95 euro (excl hemd en das) en heb nog een 25 euro verstelkosten moeten betalen, maar al bij al was hij toch goedkoop gekleed. Je moet maar eens kijken bij mijn verslag, daar staan linken naar foto's van onzen trouw.

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik6-7-2011 15:42:51

Ik heb ondertussen een geweldig leuke hemdje gevonden en mijn grootmoeder gaat een gilet'tje maken met de overschot van mijn trouwkleed :)
Nu nog een leuke broekje vinden maar zal geen probleem zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...