Nu Online
Momenteel zijn er 280 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date kaartjes

29-6-2011 22:01:36
Hallo iedereen.
Het is dan wel nog bijna een jaar, maar wanneer zou ik mijn save the date kaartjes beginnen te versturen?
De mensen die ik al zeker ga vragen wil ik al een kaartje sturen, en dan kan ik telkens een kaartje sturen als er nog mensen bij komen op mijn genodigdenlijstje.
Of is dit te vroeg?
Grtz
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 838

BenMar
4-8-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:05:52

wij zijn van plan iedereen een save the date kaartje te sturen net een jaar op voorhand :-).

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:19:26

twee weken geleden had ik al vier mooie kaartjes gemaakt waardoor ik deze fier aan mensen heb gegeven van mijn familie ... namelijk mijn ouders, mijn grootouders en een bevriend koppel! op deze zelfde dag heb ik het ook op facebook gezet waarbij vrienden het kunnen zien... automatisch wordt het toch doorverteld.

nu ga ik er deze week maken voor mijn vriend zijn kant maar ook maar enkele hoor! ik heb nog een kaartje staan hier op de computer die hij dan ook op zijn forum kan plaatsen. (er zit hier een week verschil op omdat ik de vorige 8 nachten heb gewerkt)

we geven het maar aan enkelen ... de belangrijkste personen voor ons die het zowiezo verder gaan vertellen! daarna gaan we zien wie we niet via computer kunnen bereiken om daar toch ook nog een kaartje naar te sturen of aan te geven. we beperken ons omdat we vinden dat het niet op een uitnodiging mag lijken... uitnodigingen sturen we dan binnen paar maand op naar de mensen die we echt vragen.

groetjes

ps : je mag me altijd op de hoogte houden welke voorbereidingen je aan het doen bent, beetje zeker zijn of we niets uit het oog verliezen :)

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik29-6-2011 22:26:16

Mijn kaartjes gaan volgende week de deur uit...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik29-6-2011 22:50:18

Wij hebben de onze exact een jaar op voorhand opgestuurd én ontzettend leuke reacties op gekregen! Dus gauw opsturen is de boodschap ;-)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik30-6-2011 23:27:56

Thanx iedereen.
Ik denk dat ik er aan ga beginnen volgende week.
Iedereen weet het al wel hoor, maar als je zo'n kaartje stuurt hebben ze iets tastbaars om aan het prikbord te hangen en op 't eind van het jaar in hun agenda te zetten hé!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info