Terug naar overzicht
wij zijn van plan iedereen een save the date kaartje te sturen net een jaar op voorhand :-).
twee weken geleden had ik al vier mooie kaartjes gemaakt waardoor ik deze fier aan mensen heb gegeven van mijn familie ... namelijk mijn ouders, mijn grootouders en een bevriend koppel! op deze zelfde dag heb ik het ook op facebook gezet waarbij vrienden het kunnen zien... automatisch wordt het toch doorverteld. nu ga ik er deze week maken voor mijn vriend zijn kant maar ook maar enkele hoor! ik heb nog een kaartje staan hier op de computer die hij dan ook op zijn forum kan plaatsen. (er zit hier een week verschil op omdat ik de vorige 8 nachten heb gewerkt) we geven het maar aan enkelen ... de belangrijkste personen voor ons die het zowiezo verder gaan vertellen! daarna gaan we zien wie we niet via computer kunnen bereiken om daar toch ook nog een kaartje naar te sturen of aan te geven. we beperken ons omdat we vinden dat het niet op een uitnodiging mag lijken... uitnodigingen sturen we dan binnen paar maand op naar de mensen die we echt vragen. groetjes ps : je mag me altijd op de hoogte houden welke voorbereidingen je aan het doen bent, beetje zeker zijn of we niets uit het oog verliezen :)
Mijn kaartjes gaan volgende week de deur uit...
Wij hebben de onze exact een jaar op voorhand opgestuurd én ontzettend leuke reacties op gekregen! Dus gauw opsturen is de boodschap ;-)
Thanx iedereen. Ik denk dat ik er aan ga beginnen volgende week.Iedereen weet het al wel hoor, maar als je zo'n kaartje stuurt hebben ze iets tastbaars om aan het prikbord te hangen en op 't eind van het jaar in hun agenda te zetten hé!