Terug naar overzicht
Hallo, Er zijn inderdaad veel bruidjes die dit doen, ik ben vorig jaar in augustus getrouwd en kan tot op de dag van vandaag mijn kleedje niet verkopen. Ik denk ook niet dat ik dit ooit zal doen. Het is ook heel persoonlijk, sommige mensen hechten hier weinig of geen belang aan. Voor mij heeft mijn kleedje ook een hele emotionele waarde... en ik kan hier moeilijk afstand van doen, ookal komt het misschien maar één keer per jaar uit de hoes. Ik zou zeggen zolang je twijfelt zou ik het niet doen, je gaat misschien spijt krijgen en dan is het te laat. Als je zeker bent moet je dit gewoon doen. Je kan er toch een klein deeltje van je budget mee recupereren. Waar? Ik zou denken op dit forum, kapaza,.... tweedehandssites zou ik zo zeggen... GroetjesAnnelies
Zolang je een beetje twijfelt zou ik het niet verkopen. Je moet echt zeker zijn want na de verkoop kan je nooit meer terug. Ik denk ook dat er een grote markt is van verkopers dan van kopers. Je moet dezelfde maat en dezelfde smaak hebben en ook even groot zijn want je kan er wel een stuk af doen maar nooit een stukje aanzetten. Ik zou mijn kleedje niet kunnen wegdoen. En zoals Annelies laat weten komt het denkelijk amper uit de kast maar het idee da iemand anders het aan zou doen is er voor mij te veel aan.
Hey, Ikzelf wil het ook nooit verkopen... Mijn mama heeft nog steeds haar trouwjurk en heeft een tijdje geleden eens aangedaan....Dat was wel super om te zien. Persoonlijk zou ik het niet verkopen als je twijfeld... Is zo een mooie herinnering! Groetjes Ellen
ik ben 2 jaar geleden getrouwd en kon mijn kleedje ook niet wegdoen, wij hebben toen een dressing laten maken (moest toch nog gebeuren), daarin hebben we 1 kast met een glazen deur en licht laten zetten, daar zit mijn kleedje in te pronken en zo komt er ook niet zoveel stof aan, we hebben het in een hoekkast laten verwerken en hierin staat dan een paspop met mijn kleedje