Terug naar overzicht
Hey Jili, Wij gaan denk ik met taxi's naar huis... Welke zaal heb je uiteindelijk vastgelegd? Groetjes!
Heel de suite is bij ons samengekomen aan de feestzaal om dan met de bus naar mijn ouders thuis te komen waar ik ook was blijven slapen. Mijn man was met de auto naar de feestzaal en is met de rest van de suite vertrokken in de bus. Mijn vader is 's morgens samen met een familielid dat niet in de suite zit naar de feestzaal gereden (2 wagens) en heeft zijn wagen daar achter gelaten. Hij is dan door dat familielid terug thuis afgezet zodat hij thuis was voor de rest van de suite aankwam. En zo konden zij ook makkelijk savonds naar huis en moesten in de loop van de dag de wagen niet meer thuis ophalen. De bus is een echte aanraders. De sfeer is super, niemand moet zoeken naar parkeerplek en er kan een glaasje bubbeld gedronken worden voor het vetrek ed. Maar Wij vonden vooral de sfeer die in de groep hangt het leukst! Voor verdere vragen kan je steeds een berichtje sturen. Evelien
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor de Waterhoek in Geetbets. Maar deze ligt een 30-tal minuutjes rijden van thuis... ik heb echt wel geen zin om smorgens eerst een uur in de auto te zitten... Misschien toch maar overwegen om met de taxi naar huis te komen... maar... Mijn toekomstige schoonbroer woont in Leuven en hij zou smorgens ook naar thuis moeten komen, maar die auto?????
Lekker met de taxi gaan of laten thuisbrengen door een bekende? Succes
De avond voordien reeds de avond aan de feestzaal zetten?? Zo gaan wij het doen.