Terug naar overzicht
Hallo Cloë, ik weet niet vanwaar jullie zijn, maar bij Vanluechene in Roeselare (Rumbeke) hebben ze van heel kleine tot heel grote maten! Voor de herenschoenen gaat dit tot 54... Ik ga er ook vaak, want heb het omgekeerde probleem: maatje 34. Succes met de zoektocht !
Bedankt, wij zijn van de omgeving Mechelen, maar het is zo vaak een probleem dat het mss wel is de moeite is om daar te gaan kijken :)
Hey Chloë! In Genk is ook een winkel die maat 50 in voorraad heeft: http://www.schoenenreyskens.be/schoenen-voor-moeilijke-voeten-en-grote-maten Groetjes & succes met je zoektocht!
Jaja, Chloë, we sturen jullie echt naar de uitersten van ons landje hé !
Ja het zal zo wel moeten, want in onze omgeving hebben we het nog niet gevonden :) Alvast bedankt!
van loock in zandhoven misschien?
Hey, Idd bij Vanluechene in Roeselare (Rumbeke) hebben ze grote maten. Mijn verloofde heeft 51 en kan daar altijd een paar (zeker niet meer!!) vinden en dan is hij al blij. We hebben zijn schoenen voor onze trouw ook daar gekocht. Vergeet niet dat de prijs van zo een schoen wel hoger ligt dat in een gewone winkel. Mss best even bellen op voorhand of ze nog voldoende keuze hebben, want bij ons paar weken geleden was er niet veel keuze meer. Groeten, Kim
Beurskens in Beek (nederland) - Vanluechene in Roeselare. Mijn toekomstige heeft ook 50 en we zijn geslaagd in Beek!! Keuze uit wel liefst 9 paar.. nog nooit meegemaakt!!! Wat was hij blij.... succes!
Coppé in Zandhoven heeft normaal ook schoenen voor alle moeilijke en grote voeten.