Terug naar overzicht
Hallo, Ik heb geen ervaring met een van deze hotels, maar wij hadden hotel Beau Rivage, echt een aanrader. Volgens de lokale bevolking zijn dit en Le Prince Maurice de betere van het eiland. Op zich is Mauritius echt de moeite hoor, jullie zullen er geen spijt van krijgen... GroetjesAnnelies
Hey!Wanneer zou je gaan? ;-)Wij gaan van 15-28/09 en zitten in le prince maurice
Hey, Heb geen ervaring met bovengenoemde hotels, maar wij zaten in hotel Le Canonnier. Het was echt een zeer goed hotel!! Ook een aanrader. Mauritius is idd een prachtig eiland! Hieronder de link naar het hotel waar wij verbleven: http://www.lecanonnier-hotel.com/ groetjes sofie
Ik zie er al naar uit om te vertrekken!We gaan normaal gezien 28 sept vertrekken voor 10 dagen , dit was volgens de websites dat ik heb gezien een ideale reisperiode
We zijn er uiteindelijk uit geraakt het wordt constance belle mare plage http://www.travelworld.be/main.php?page=dest&countr... We hebben voor onze huwelijksreis er een korting op gekregen en deze leuke extra's krijgen we er ook nog bij : -> Bloemen -> Fles wijn -> Canapes (kleine hapjes) op de kamer -> Bloemenversiering en verlichte kaarsen op de kamer op avond van aankomst -> Zeevruchtendiner bij kaarslicht + fotosouvenir van deze avond -> Geschenkjes in de kamer (de avond voor vertrek) Ik zie er in elk geval naar uit
-> Bloemen
-> Fles wijn
-> Canapes (kleine hapjes) op de kamer
-> Bloemenversiering en verlichte kaarsen op de kamer op avond van aankomst
-> Zeevruchtendiner bij kaarslicht + fotosouvenir van deze avond
-> Geschenkjes in de kamer (de avond voor vertrek)
Hoi!Wij gaan waarschijnlijk ook naar Mauritius. We trouwen op 18 augustus en gaan wsk in september op huwelijksreis. Net zoals Tineke gaan we wsk naar Le Prince Maurice; dit werd ons aangeraden door Mauritius Travel. Tineke, hebben jullie ook geboekt met Mauritius Travel en wat is jullie ervaring hiermee? De prijs is echt zeer concurrentieel waardoor ik mij afvraag of er ergens aan kwaliteit wordt ingeboet?Alvast een fijne reis gewenst!
Hallo Hanne, Wij hebben ons dezelfde vraag gesteld. Het echte prijsverschil merk je pas echt als je hier in België de prijs vraagt voor identiek dezelfde reis. MauritiusTravel doet enkel reizen naar Mauritius, Seychellen,... ik vermoed dat daardoor de prijzen zeer goed zijn. Aan kwaliteit boeten ze echt niets in, onze reis was volledig af! Echt niets op aan te merken. Ook qua contact, service, vriendelijkheid,.... alles is echt prima.Bij Mauritius Travel krijg je (normaal) ook voordelen. Omdat het onze huwelijksreis was was de reis van de bruid aan halve prijs, gala dinner in het hotel en champagne en vers fruit op de kamer, toch wel leuk!Aan iedereen... een goede reis!GroetjesAnnelies