Terug naar overzicht
www.aziexport.be hiervan komt mijn kleed. Je moet wel een afspraak maken, maar als je bv een mooi jurk al gevonden hebt, en je hebt er duidelijke foto's van, maken ze dit voor jou voor dezelfde prijzen als op de website. Dit wordt in China volledig met de hand gemaakt en is héél goedkoop vind ik persoonlijk.Ik heb mijn kleed ondertussen al en het is echt prachtig :)
In Gent heb je op de Voormuide ook een bruidswinkel.
In antwerpen heb je bruidsmode jagre. Je hebt er geen afspraak voor nodig en neemt zolang je tijd als je wilt. Echt de moeite. Groetjes laura
Ja, ik zou je zeker ook Jagré aanraden. sowieso zonder afspraak en super vriendelijk !
Ik ben naar het Bruidshuis in Merksem geweest zonder afspraak en ze hebben me zeer vlot en correct bediend! Voor een naaister is Els uit St-Niklaas wel een héél goeie! Als je meer info wenst, stuur je maar een berichtje!
Ben ook in het bruidshuis in Merksem geweest. Inderdaad geen afspraak maken en super vriendelijke mensen. Ik ben woensdag mijn 2de pas gaan doen en nu worden de laatste retouches nog gedaan. Alles is daar prima in orde! Zeker een aanrader!
hey, Aziexport- youniek in Turnhout moet je geen afspraak maken, De mensen zijn zeer vriendelijk en profesioneel!