Terug naar overzicht
We hebben deze zalen ook bezocht voor ons huwelijk. Ik denk dat je qua eten safer bent bij Van Wonterghem...
Wij hebben voor onze trouw voor de Cofar gekozen,we zijn er al naar verschillende trouws geweest en is altijd goed meegevallen. Waarom we voor de cofar gingen omdat ze in het huis van wonterghem niet echt op voorhand konden zeggen hoeveel we ongeveer voor onze trouw zouden moeten betalen,wat we wel hadden bij de Cofar
Hoi, mijn nicht is vorig jaar in Kuurne getrouwd en ze heeft me achteraf verteld dat zij een "basismenu" gekozen hadden (dus van de goedkoopste). Dit was zeker niet te merken: ik vond het superlekker eten en meer dan genoeg (van het hoofdgerecht kwamen ze nog 2x langs). Zij had ook een leuke DJ en die 2 combinaties zorgden voor een superleuk feest! GroetjesGreet
Huis van wonterghem zonder twijfel!
Hoi Ik zou persoonlijk ook kiezen voor het Huis van Wonterghem. Wij hebben deze zalen ook bezocht in onze zoektocht en we werden heel onvriendelijk ontvangen in de Cofar in Roeselare. We waren er echt efkes niet goed van. Ook onze ideeën die we hadden voor het avondfeest werden meteen van tafel geveegd, terwijl personen van andere zalen wel luisterden! Qua eten zit je zeker safe bij Huis van Wonterghem, heb daar nog nooit minder goed gegeten of slechte commentaar over gehoord. Groetjes Ine
ik zou ook voor de zaal in kuurne kiezen, heb je al eens naar de zaal geweest in hooglede de vossenberg. daar trouw ik volgend weekend en deze is echt prachtig!!!nog maar pas volledig vernieuwd.
Hallo meiden, bedankt voor de commentaren, we gaan voor het hvw gaan. We zijn nu gaan kijken naar de zaal waar de trouw effectief zou doorgaan en zijn allebei verkocht. De orangerie is prachtig voor onze dienst die we willen houden. @sofie alvast proficiat!
Wij hebben ook voor de cappellerie in hvw gekozen. De zaal ziet er prachtig uit en ook alleen maar goede commentaar gehoord. In prijs ist wel iets duurder dan de Cofar, maar de zaal is veel gezelliger en warmer.