Terug naar overzicht
Hoi,Vorig jaar zat ik er op een trouwfeest van een collega van mij. Prachtige locatie! Maar hoorde nu van mijn collega dat ze er niet zo goed is behandeld. Ze rekenen blijkbaar vanalles aan achteraf...Ik zal eens een vb geven, mijn collega en haar man versierden de zaal vol met foto's van hen en de kinderen. Ze wilden 3 kaders omhoog hangen. Haar man had een ladder mee maar op dat moment was de klusjesman van het fabriekspand aan het werk en hij stelde voor dat ze zijn ladder mochten gebruiken. Op de factuur achteraf stond er gebruik ladder ...euro. Ik weet nu niet of ze dat bij iedereen doen maar als je om info gaat vraag maar dat ze alles heel duidelijk zeggen hé!Debra11/08/06
Hallo Mado,In Zwevezele is er ook een fabriekspand waar er regelmatig feesten zijn. Ik heb er ook al feesten gedaan.Viviane, Ceremoniemeester
Hallo Mado,Misschien is mijn reactie wat laat,maar bent U al gaan kijken in 't Hof Van De Putte in Zegelsem (deelgemeente Brakel)?Ik heb er een huwelijsfeest bijgewoond van een goede vriendin en het was er super..... Het eten was er zeer goed met traiteur Leconte van Oudenaarde,zeer goede en stijlvolle bediening. Het dansfeest was meer dan geslaagd, we hebben gedanst tot 5u30 s'morgens. Mijn vriendin had gekozen voor de forfait en er was meer dan drank genoeg.... Echt een super lokatie. Er is ook een web-site in de maak : www.hofvandeputte.be en er staat @ en telnr; vermeld . Ik zou zeker eens kontakt op nemen.Groetjes Miet