Terug naar overzicht
Hoi Niki, Zoiets ben ik nog niet tegengekomen, maar wat je zou kunnen doen als je dit niet vindt is een hoop foto lijstjes van de ikea (deze bedoel ik: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/ram-wissellij... ) kopen, in het wit verven en vernissen en dan op elkaar lijmen zoals jij ze wilt hebben :-) Groetjes,Filipa
Hallo, Ik heb hem al wel eens ergens gezien, maar niet in het wit (denk ik). Kan je hem zelf niet wit maken (verven, spuiten,....)? Ik doe dit geregeld, ik heb ook enkele kaders in de leefruimte hangen en als ik mijn kleurtje op de muur verander schilder ik mijn kaders in de juiste kleur. Zo heb ik altijd de perfecte kleur van kader... GroetjesAnnelies
Hey Filipa, Ja daar had ik ook al aan zitten denken om er dan zelf 1tje in elkaar te steken, ik vind het gewoonweg dom dat ze deze wel maken in zilver en zwart maar niet in het wit? Achja, ik blijf ondertussen gewoon zoeken, 'k heb nog tijd! :-) Groetjes Niki
Hallo Annelies, Een vriend van mij vertelde mij dat dit weekend ook, eerst eens schuren dan zeker? Groetjes Niki
Hallo, Als het hout (of iets in de aard) is kan je best eerst even opschuren zodat de laag die er nu op zit gebroken is (niet te grof schuren!). Als je het heel goed wilt doen kan je nog eerst een primer laag zetten en dan 1 of 2 lagen verf. Ik doe dit meestal niet. Gewoon even licht opschuren en dan dadelijk de verf erop. Dekt ze van de eerste keer niet goed weer eventjes licht opschuren en dan tweede laag zetten (en evt een derde, hangt van de verf af). Na het schuren de kader ook stofvrij maken anders ga je dit in de verf zien. Voor meubels en muren zet ik ook altijd eerst een primer, maar voor een kader die "stil" aan de muur hangt vind ik dit niet noodzakelijk. het voordeel van dit is dat je exact de kleur kan kiezen die je wil, ookal is het wit, hierin zijn nog verschillende tinten... In plaats van verf kan je ook een spuitbus halen en de kader spuiten. De werkwijze blijft hetzelfde.... schuren, stofvrij maken en kleuren! Heb je een kader van metaal, kunststof,.... gaat dit natuurlijk niet (of toch een heel stuk moeilijker). Metaal kan je laten lakken in een andere kleur en voor kunststof heb ik niet echt een tip... Succes ermee! GroetjesAnnelies
Volgens mij heb ik zoiets rond de kerstperiode in de Blokker of de Casa gezien want ik vond die toen zoooo mooi, alleen wou ik hem in het bruin omdat wit niet bij mijn beige muren past!
Ik heb zoiets in dreamland gezien, zeker weten !!! Alleen was die denk ik in het zilver, misschien hebben ze andere kleuren.