Nu Online
Momenteel zijn er 483 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar...

4-7-2011 11:03:11
Hallo iedereen!

Aangezien ik eventjes niets meer kan doen voor onze trouw (omdat ik tot sept moet wachten voor een afspraak bij de pastoor en pas in oktober/november ga kijken voor een kleed) begin ik alvast te denken aan dingen NA de trouw!

Ik ben namelijk op zoek naar een fotokader (zie link) maar dan in het wit! Deze is dus nergens te vinden enkel in zwart of zilver. Ik wil namelijk de mooiste foto's van onze trouw hierin steken en dan in onze living hangen en een witte kader geeft een mooi effect op een lichtbruine/beige muur!

http://www.acaza.be/multifoto-invotis-28-foto-s-zwart

Ik heb al gekeken bij Ikea, Deba, Makro, Bozzy, Expo,... Misschien kunnen jullie mij helpen?

Groetjes Niki

Niki
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1409

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik4-7-2011 11:38:09

Hoi Niki,

Zoiets ben ik nog niet tegengekomen, maar wat je zou kunnen doen als je dit niet vindt is een hoop foto lijstjes van de ikea (deze bedoel ik: http://www.ikea.com/nl/nl/images/products/ram-wissellij... ) kopen, in het wit verven en vernissen en dan op elkaar lijmen zoals jij ze wilt hebben :-)

Groetjes,
Filipa

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-7-2011 11:45:58

Hallo,

Ik heb hem al wel eens ergens gezien, maar niet in het wit (denk ik). Kan je hem zelf niet wit maken (verven, spuiten,....)? Ik doe dit geregeld, ik heb ook enkele kaders in de leefruimte hangen en als ik mijn kleurtje op de muur verander schilder ik mijn kaders in de juiste kleur. Zo heb ik altijd de perfecte kleur van kader...

Groetjes
Annelies

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik4-7-2011 11:47:21

Hey Filipa,

Ja daar had ik ook al aan zitten denken om er dan zelf 1tje in elkaar te steken, ik vind het gewoonweg dom dat ze deze wel maken in zilver en zwart maar niet in het wit?

Achja, ik blijf ondertussen gewoon zoeken, 'k heb nog tijd! :-)

Groetjes Niki

Niki
30-6-2012
 Meld misbruik4-7-2011 11:48:24

Hallo Annelies,

Een vriend van mij vertelde mij dat dit weekend ook, eerst eens schuren dan zeker?

Groetjes Niki

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik4-7-2011 12:09:12

Hallo,

Als het hout (of iets in de aard) is kan je best eerst even opschuren zodat de laag die er nu op zit gebroken is (niet te grof schuren!). Als je het heel goed wilt doen kan je nog eerst een primer laag zetten en dan 1 of 2 lagen verf. Ik doe dit meestal niet. Gewoon even licht opschuren en dan dadelijk de verf erop. Dekt ze van de eerste keer niet goed weer eventjes licht opschuren en dan tweede laag zetten (en evt een derde, hangt van de verf af). Na het schuren de kader ook stofvrij maken anders ga je dit in de verf zien. Voor meubels en muren zet ik ook altijd eerst een primer, maar voor een kader die "stil" aan de muur hangt vind ik dit niet noodzakelijk. het voordeel van dit is dat je exact de kleur kan kiezen die je wil, ookal is het wit, hierin zijn nog verschillende tinten...

In plaats van verf kan je ook een spuitbus halen en de kader spuiten. De werkwijze blijft hetzelfde.... schuren, stofvrij maken en kleuren!

Heb je een kader van metaal, kunststof,.... gaat dit natuurlijk niet (of toch een heel stuk moeilijker). Metaal kan je laten lakken in een andere kleur en voor kunststof heb ik niet echt een tip...

Succes ermee!

Groetjes
Annelies

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik4-7-2011 13:22:17

Volgens mij heb ik zoiets rond de kerstperiode in de Blokker of de Casa gezien want ik vond die toen zoooo mooi, alleen wou ik hem in het bruin omdat wit niet bij mijn beige muren past!

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik4-7-2011 14:27:59

Ik heb zoiets in dreamland gezien, zeker weten !!! Alleen was die denk ik in het zilver, misschien hebben ze andere kleuren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...