Nu Online
Momenteel zijn er 770 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis

4-7-2011 23:14:49
Hoi bruidjes,

Bij ons nog 18 dagen en onze dag is eindelijk daar. Spannend... wat kijk ik er naar uit maar ook kijk ikt uit naar onze vakantie.. 2 weken naar Corfu: zon, zee, strand, rust, genieten, lekker eten en drinken en gewoon alles kan en niks moet!! We reizen via Thomas Cook.. nu is mijn vraag hoeveel koffers mag je per koppel meenemen?!

Ik weet eigenlijk nooit hoeveel kilo je mag meenemen verspreid over hoeveel koffers...
Op vakantie gaan is leuk maar al die bagage.. dat is iets anders

Groetjes
Een bruid die nood heeft aan vakantie!!!

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 792

karine
23-7-2011
 Meld misbruik5-7-2011 0:10:32

zalig hé, hier ook nog 18 dagen op de teller en dan vertrekken we op woensdag naar gran canaria!! Ook ik weet niet echt hoeveel bagage je mag meenemen dus hopelijk weten andere toekomstige bruidjes het?? Geniet nog van de laatste dagen met voorbereiden en succes!!!

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik5-7-2011 0:23:28

Hoeveel bagage mag ik meenemen?

Je bagage mag bij Thomas Cook Airlines maximaal uit 2 stuks bestaan: 1 stuk hoofdbagage van maximum 20 kg en 1 stuk handbagage van maximum 6 kg. De afmetingen van de handbagage mogen maximum 55 x 40 x 20 cm bedragen. Indien je met een andere luchtvaartmaatschappij vliegt, kan je deze informatie terugvinden op je tickets.
In geval van overgewicht, zal je aan de incheckbalie van de luchtvaartmaatschappij de meerprijs per kilo moeten bijbetalen. Een rolstoel en een kindbuggy behoren tot de extra toegelaten bagage zonder meerprijs.

Passagiers die in Premium Service vliegen, mogen 25 kg hoofdbagage meenemen i.p.v. 20 kg.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums