Terug naar overzicht
Hoi Cin Mss een tip: Op 27 september 2011 staan wij om 16u30 hand in handin (plaats gemeentehuis) voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.Het zou ons enorm plezierenals jullie met ons willen meevieren! Aansluitend nodigen wij jullie uit op ons huwelijksdinerin .... Weet niet hoor, is maar een idee.. :-)
dag cin, 2 weken geleden had ik net hetzelfde probleem. wij trouwen om 16.00 voor de gemeente, dan doen we een kleine receptie en dan eten. bij mijn ouders thuis in totaal met 25 personen. maar wist niet hoe dit te formuleren. zit nog vast met sommige zinnen, maar heb al een begin. groetjes debbie dus nu heb ik: Thomas en debbie (speciaal logo) … gaan trouwen! En we vieren dit graag met jullie samen. Op vrijdag 14 oktober om 16 uur geven wij elkaar het ja-woord in het gemeentehuis te Meeuwen. Jullie worden om 15.40 aan het gemeentehuis verwacht. Na deze plechtigheid gaan de feestelijkheden verder op het volgende adres: Peerderbaan 51, 3670 Meeuwen. Wie niet aanwezig kan zijn, graag een seintje voor 12 september. Cadeautip: *
En we vieren dit graag met jullie samen.
Op vrijdag 14 oktober om 16 uur geven wij elkaar het ja-woord
in het gemeentehuis te Meeuwen.
Jullie worden om 15.40 aan het gemeentehuis verwacht.
Na deze plechtigheid gaan de feestelijkheden verder op het volgende adres: Peerderbaan 51, 3670 Meeuwen.
Wie niet aanwezig kan zijn, graag een seintje voor 12 september.
Merciekes voor de reacties Nu heb ik toch al een richtlijn e Vandaag nog eens een dagje over denken se We maken onze uitnodigingen zelf (gisteren afgewerkt) nu enkel de tekst nog en dan kunnen we ze laten drukken.