Terug naar overzicht
Hallo,WIj hebben zelf ons feest geboekt in Ter Eeste. Wij waren zodanig onder de indruk van de goede ontvangste en de mooie zaal natuurlijk! De kok zelf heeft toch een goede naam. Hebben jullie al iets beslist? Mieke
hallo,wijzelf trouwen in het Fabriekspand en werken met traiteur Leconte. Over Ter Eeste heb ik alleen nog maar positieve reacties gehoord, zowel w.b. bediening als qua eten en je kiest er natuurlijk ook voor het decor.Het zijn 2 totaal verschillende manieren van werken en een andere stijl natuurlijk. In het Fabriekspand heb je meer de mogelijkheid om zelf te beslissen hoe de zaal eruit ziet, welke traiteur je kiest,..., weliswaar onder begeleiding.Ik denk dat beiden hun troeven hebben en dat het afhangt van voorkeur qua omgeving en hoeveel tijd je wil investeren (om zelf concepten uit te werken)Veel succes!!!Julie
hallo!De beslissing is ondertussen gevallen, het wordt het fabriekspand...!
hoi,ons avondfeest gaat ook in ter eeste. het fabriekspand vond ik niet slecht maar je moet echt alles regelen! en ter eeste is ook een heel leuke zaak zeker geen traditionele trouwzaal. we hebben er enkel maar positieve reacties over gehoord. nog in tip voor het fabriekspand traiteur 'het keukentje' is zeker een aanrader.veel succes iedereen