Terug naar overzicht
hey ik weet dat er speciaal cd voor deze gelegenheid te bestelen ander even op internet google francis
ik vind dat irritant zo'n pianist. sorry. er was een resto waar we vaak gingen en plots hadden die 'live piano' en we zijn gestopt met gaan. want dan heb je nog zo'n verplicht applausje af en toe en zo. brrrr neen, echt niks voor mij, ik zou dan liever een cd opleggen.
Ik vind dat ook weggegooid geld (sorry, is mijn mening). Zoals je zelf zegt: het mag niet te luid zijn, want de mensen willen ook nog iets zeggen tegen elkaar... Dan kan je evengoed de achtergrondmuziek van de zaal nemen, dat kost je niks...
Er zijn blijkbaar ook mensen die er anders over denken... ikzelf vind het super gezellig om live muziek te hebben op een receptie of dergelijke.Wijzelf zullen ook muzikanten vragen voor de receptie. Had muzikanten bezig gehoord op de receptie van m'n nicht en dan hun contactgegevens gevraagd. Het was met een accordeon, viool en contrabas.Het leuke was dat ze door heel de zaal kwamen. Dus niet constant op 1 punt bleven staan waardoor niet altijd dezelfde mensen dicht bij de muziek staan.Moet maar eens kijken op www.musicarava.be Succes nog met de zoektocht en met jullie huwelijk!!
Hallo! ik ben een ervaren pianiste en word regelmatig gevraagd voor achtergrondmuziek te spelen tijdens een dinner, het is anders dan een CD hoor, veel mensen vinden live music echt super, en een pianist is qua geluid ideaal voor achtergrondmuziek en bovendien goedkoper dan een band... Als je vragen hebt mag je gerust bellen of mailen! maria_schelfmo@hotmail.com 0477 301432 groetjes, Maria