Terug naar overzicht
Hallo Elfie, Ik heb er ook een tijdje aan gedacht om save -the-day-kaartjes te laten maken of zelf te maken. Bleek uiteindelijk dat ze er bij de drukker nog nooit van gehoord hadden en dat het afdrukken op zich redelijk veel geld kostte. We hebben het dan maar zo gelaten... Toch vind ik het een superleuk idee hoor, 't is echt Amerikaans ;) Als je geen inspiratie hebt, kun je het altijd even googelen, je vindt vele fijne voorbeeldjes! Vooral de Nederlanders hebben de smaak te pakken. Groetjes, Léonore
Dank je voor je reactie, ik heb al volop zitten googelen. En heb al het een en ander gevonden. Inderdaad veel op nederlandse website Ik had het eigenlijk ook nog nooit gezien voor we zo een kaartje kregen van een neef van mij. De kaartjes ga ik zelf in elkaar steken, een beetje creatief proberen te zijn. Want inderdaad als je hiervoor al naar de drukker gaat wordt het waarschijnlijk al een dure zaak. Ik heb wel al een paar websites gevonden waar we het een en ander kunnen mee doen. Toch alvast bedankt voor de tip. Veel succes met jou voorbereidingen.
Zelf met foto werken? Vistaprint eens proberen. of via extra-film misschien?'t Zijn maar enkele ideeën hé.Of via hallmark cards? Ook altijd leuk. Je kiest je kaartje en kunt er dan zelf tekst bij zetten. Dus als je een kaartje zonder tekst neemt zet je er zelf bovenaan bij "save the date" (niet save the day, want da's "redt mijn dag, niet hou de dag vrij).Binnenin kies je dan terug jullie tekst. En is ook helemaal niet duur.Wij gaan hier ook eens mee proberen.
Wij hadden save the date kaartje verwerkt in een kerstkaartje :-) twee vliegen in een klap :-)
hoi hoi, wij hebben een deurhanger gemaakt met daarop aan de voorkant de tekst...Ssst... (naam) & (naam) zijn druk in de weer met het voorbereiden van hun sprookjeshuwelijk, aan de achterzijde staan enkele leuke foto's met daarop 14/07/2012 hou alvast deze datum vrij , uitnodiging volgt. groetjes
Hoi crazylijkt me echt wel leuk zo een deurhanger als save the date kaart.Dat is eens iets anders Mag ik vragen waar je dat hebt laten maken?Alvast bedankt he groetjes