TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlotte
1-6-2011
|
8-7-2011 10:57:01
Hey Daisy, als jullie familie uit beide provincies komen, zou ik gewoon een leuke zaal zoeken in één van beide provincies, zonder rekening te houden met de één of andere familie. Kies een zaal die jullie beiden leuk vinden, het zal voor de ene familie toch altijd wat verder rijden worden dan voor de ander. En wat dan nog? Wij trouwden in West-Vlaanderen en heel wat familie van mijn man kwam uit Limburg... Het is jullie dag, de afstand zullen ze er voor 1x allemaal wel voor over hebben .
Zoeken jullie een feestzaal met of zonder catering?
|
|
Patricia
2-6-2012
|
8-7-2011 11:20:41
Hallo Daisy,
Wij hebben ook familie van West- en Oost-Vlaanderen en Vlaams Brabant. Wij hebben geopteerd voor Aalst. Wij trouwen 02/06/2012 in Kasteel de Rozerie. Dus die datum is sowieso bezet :-).
Ze hebben daar een prachtige tuin, wat zeker kindvriendelijk is.
Groetjes,
|
|
daisy
9-6-2012
|
8-7-2011 11:41:22
Hey charlotte,
We kiezen 1 met catering en met tuin dat de kinderen wat kunnen buiten spelen. Je hebt gelijk het is onze dag.
Groetjes
|
|
daisy
9-6-2012
|
8-7-2011 11:42:44
Hey Patricia,
Kzal ne keer kijken naar de website van die zaal.
Bedankt, groetjes
|
|
Greet
15-7-2011
|
8-7-2011 11:50:37
Hoi, bij ons komen veel mensen van rond kortrijk en brugge, en oudenaarde en gent. Wij trouwen in Jaurieu, is voor zij van Brugge iets verder maar vonden de zaal super en veel overnachtingsmogelijkheden, dus... :) Groetjes Greet
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
8-7-2011 12:08:28
Wij zijn getrouwd in het Klokhof te Marke en daar is een tuin bij... Misschien is Shamrock te Tielt ook een mogelijkheid?
|
|
Debbie
16-9-2011
|
8-7-2011 16:37:07
Ik ben van Oost-Vlaanderen en ook mijn familie woont daar nog. Mijn verloofde is van West-Vlaanderen en daar wonen we ook. We hebben gekozen voor de zaal in onze eigen omgeving, relatief dicht bij het stadhuis. Mijn familie heeft dit nooit raar gevonden. Zo ver is het nu ook weer niet en aangezien ze het allemaal genoeg op voorhand weten, kan er nog altijd vanalles geregeld worden qua overnachting of carpooling... Dus ga voor de zaal die het gemakkelijkste is voor jullie. Dat jullie zelf niet onnodig veel kilometers moeten rijden van de éne plek naar de andere.
|
|
Julie
5-8-2012
|
9-7-2011 12:14:25
Hallo,
zaal 138b in Harelbeke bij Kortrijk! Ben er vorige week naar een huwelijksfeest geweest en was tiptop hoor! Misschien eens checken of ze die datum nog vrij hebben!
Veel succes!
|
|
daisy
9-6-2012
|
10-7-2011 17:11:48
Hallo,
Bedankt voor de vele reactie's
Ik zal zeker de verschillende zalen bekijken en hopen dat er ene tussenzit die wij het mooist vinden.
Groetjes daisy
|
|
tom
|
|
|
daisy
9-6-2012
|
14-7-2011 21:39:25
Hallo,
De meeste zalen die we mooi vinden zijn natuurlijk al besproken he, pff om zot te worden.
ofwel nog een weekje of 2 doorzoeken ofwel veranderen van datum en zaal de roskam in merelbeke nemen.
|
|
clara
1-9-2012
|
15-7-2011 11:29:52
Hey Daisy, We gaan daar morgen ook naar toe, maar hij zei dat hij inderdaad al volzet is voor heel juni juli augustus EN september... ben curieus. Ik zal toch al zeer omver geblazen moete nworden voor ik zo extreem van datum ga veranderen. :) Ben je al naar de Zevensterre geweest in Laarne? Dat is op dit moment onze nummer 1 en er is een afgesloten tuin bij, zodat de kinderen niet weg kunnen!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|