Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen vragen

8-7-2011 11:44:10
Heeft er iemand een origineel idee om de getuigen te vragen? Grtjs

Vicky
9-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 722

Sofie
23-6-2012
 Meld misbruik8-7-2011 11:54:48

Hey Vicky,

Ik had op reis een pen gekocht, toen we later hadden afgesproken om de reisverhalen te horen, zei ik dat ik nog een klein souvenirtje had voor haar.
Toen ze de pen zag, zag ik haar denken: ahja, leuk, maar ik heb thuis pennen genoeg.
Dan zei ik: dat is eentje om je handtekening te oefenen.
En dan maakte ze de redenatie zelf: mag ik jou getuige zijn?
Ik antwoorde: zou je dat willen doen?
Zij: jaa!
En toen hebben we elkaar nen dikke knuffel gegeven.

Ik weet niet of dit origineel genoeg is, maar het was wel een intens momentje :-)

Groetjes,
Sofie

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik8-7-2011 12:02:32

Wij kochten bij Oil & Vinegar 2 flesjes type 'Message in a Bottle'. Die kan je dan laten vullen met olie / azijn... naar keuze. Binnenin de fles zit een papiertje geschoven (die je van onderaan de fles kan uithalen) waarop je je boodschap kan schrijven...

Dus hebben wij hierop elk onze eigen tekst voor onze getuige geschreven en dan zo gegeven. De reacties waren super!

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik8-7-2011 12:09:14

wij hebben vacatures uitgeschreven voor onze getuigen

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 12:29:17

Op mijn verjaardag heb ik mijn broer en zus uitgenodigd voor een stukje taart. Ik heb in marsepein 2 x de vraag "Wil je mijn getuige zijn?" laten maken en dat op hun stukje taart gezet.
Ze waren toch blij verrast

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik8-7-2011 12:43:23

Ik ga ook de vacatures nemen, lijkt me wel leuk
Morgen afgeven aan mijn getuige sé, de tijd begint te dringen

Vicky
9-6-2012
 Meld misbruik8-7-2011 12:46:43

Dankjewel voor de leuke ideetjes!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik8-7-2011 15:15:48

17-09-2011

Voordat wij dit jaar kunnen trouwen, moet er nog veel geregeld zijn

Niet alleen een trouwjurk en een locatie… een hapje eten is ook wel fijn

Maar dat is eigenlijk bijzaak, want de ceremonie is waar het om gaat

En de reden waarom je samen voor die ambtenaar staat

Natuurlijk heeft het bruidspaar met hun Ja-woord de belangrijkste taak

Maar zonder getuigen is het een verloren zaak

Een getuige gelooft in het huwelijk en zal er stiekem over waken

Het zetten van z'n handtekening onder de trouwakte is dan ook een van z'n belangrijkste taken.

Voor zo’n functie vraag je niet zomaar iemand

Met je getuige heb je een speciale band

Vandaar dat ik jou hierbij willen verzoeken

Onze bruiloft niet alleen als gast, maar vooral ook als mijn 2de getuige te bezoeken

Dit tekstje heb ik gebruikt,helemaal bovenaan kwam een prentje van een my to you beertje met hartjes die uit een doos kwamen gevlogen.
Onderaan de tekst kwam dan nog een prentje van een me to you beertje die als getrouwd waren en het huwelijksregisteren ondertekenen
Dit tekstje had ik afgedrukt en een perkamentje van gemaakt;opgerold en een mooie strik er rond en zo afgegeven :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...