Nu Online
Momenteel zijn er 588 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes gasten

9-7-2011 8:09:40
Hoi ,

Welke bedankjes geven jullie aan de gasten? En wanneer geven jullie deze?

cin
27-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 825

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik9-7-2011 8:50:02

Wij geven versierde cupcakes. We hebben ze verpakt in doosjes en de zaal gaat die dan opstapelen. Als de gasten naar huis gaan kunnen ze er één meenemen.

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik9-7-2011 10:05:05

Wij denken eraan om mini flesjes limoncello te geven. De mini flesjes kun je kopen in de AVA en de limoncello gaan we halen in Italie. Maar je kunt die hier natuurlijk ook in een gewone winkel krijgen. Wij willen die graag op het einde van de avond geven wanneer de gasten vertrekken. Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-7-2011 10:14:13

bij het vorig huwelijk dat ik als gast was hebben de bruid en bruidegom het tussen hoofdpla en dessert uitgedeeld zo hebben ze met elke gast en toch eventjes aan elke tafel een babbeltje geslaan nadeel toen wij weggingen zag ik toch 2 of 3 bedankjes die vergeten waren ja tis nadien nog een lange nacht é ohja zij hebben echtgeNOOTJES geven

Marlies
14-12-2012
 Meld misbruik9-7-2011 10:58:19

Wij geven van die m&m's die je zelf kan aanpassen volgens tekst en kleur, met hierop T&M (van Timmy en Marlies), en dit in een doosje met groene vlindertjes (ons themakleur, en komt ook terug in menu's enzo). We gingen ze eigenlijk geven op het eind van de avond, al vind ik het idee van Tima ook wel goed, om dit tussen hoofdgerecht en dessert te doen...

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik9-7-2011 15:36:13

Hey,

Wij hadden de dag zelf geen bedankjes, maar we hebben iedereen achteraf een foto van ons opgestuurd als bedankje.

groetjes

sofie

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik9-7-2011 17:40:58

Hey,

wij hebben voor de vrouwen een kaarsje in de vorm van een trouwkleed, is wit en ruikt naar rozen, zit in mooi blauw doosje, online besteld.
Voor de mannen heb ik doosjes gevuld in handgeschept materiaal en dit gevuld met gepersonaliseerde suikerbonen en daar een lintje rond gedaan in bordeaux, het kleur dat oook terug komt in onze uitnodiging en naamkaartjes.Die doosjes heb ik geschikt in een houten koffer die ik gehuurd heb in een winkel die geboortesuiker maakt.
De kaarsjes ga ik in de zaal schikken op een tule en worden gegeven voor de gasten naar huis gaan

Groetjes
sonja

Ine
26-5-2012
 Meld misbruik9-7-2011 18:55:21

Hoi

Wij zijn ook van plan om na het feest een foto te sturen. Maar we gaan het zo bewerken dat er een foto van ons opkomt (die bij iedereen hetzelfde is) en ook een foto van degene die het kaartje krijgt (een foto van tijdens feest of receptie). Onze fotograaf zal hier rekening mee houden en er voor zorgen dat hij iedereen minstens 1 maal op de foto krijgt :-) We zetten er dan nog een leuk tekstje bij om iedereen te bedanken.

Groetjes
Ine

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-7-2011 1:50:42

Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik ben wel weg van houten schatkistjes die ik gezien heb bij AVA. Je kunt daar zelf insteken wat je wilt, en achteraf kunnen de gasten het nog gebruiken als juwelenkistje voor een ring of zo.
Heb daar ook veel andere leuke dingen gezien, en helemaal niet duur. Vb: een doosje met een lade in. Zeker eens gaan kijken. misschien zit er iets tussen voor jullie?

Cathy
16-7-2011
 Meld misbruik10-7-2011 16:54:57

Wij hebben gaan chocolade champagne flesjes geven met onze initialen op.

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 15:16:42

Heb gehoord van een koppel dat een leuke polaroid trok van de gasten bij het binnenkomen. Onder de polaroid werd in de loop vd avond iets persoonlijks geschreven en alles werd aan een muur opgehangen, klaar voor de gasten om mee te nemen naar huis. Op de site van martha stewart kan je templates van leuke achtergronden vinden waar de foto getrokken kan worden (bv. een maan & sterretjes, een grote blauwen kanten cirkel, ...)

Het idee van de echtgeNOOTJES vind ik super trouwens :)

Birgitte
9-9-2011
 Meld misbruik22-7-2011 16:07:17

ik heb het traditioneel gehouden, rijstpapierzakjes (bij AVA) met witte en grijze suikerbonen, met bovenaan fototje van ons samen met veel grijstinten (de foto is ook gebruikt voor de uitnodigingen, en voor de pijltjes naar de zaal...)
gewoon in grijs mandje bij de uitgang...
eenvoudig goedkoop en mooi

achteraf sturen wij iedereen ook een foto

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...