Terug naar overzicht
By the way, ik heb nog al een lastige kleine 35... tips voor schoenwinkels Kust/ West-Vlaanderen?
hey wij gaan pas op 6-7-12 trouwen maar ik heb me schoenen al want bij de bruidswinkel zeiden dat het goed was de ik de schoenen al heb zo dat ze gelijk de jurk op maat kunnen maken of bestelen gr francis
Ah ja, ik had daar nu even niet aan gedacht. Ik moet ze uiteraard hebben tegen de eerste pas, om mijn kleed op maat te maken. Dan denk ik dat ik niet verkeerd kan doen met nu al eens te gaan kijken.Bedankt Francis.
Ik had mijn vorig jaar ook tijdens de solden gekocht. En ik trouwde ook pas in mei.
Gabrielli in Roeselare
Ik ga deze week eerst eens zien in Ichtegem bij Lucas, en anders eens door rijden naar Roeselare. Ik ken die winkel niet, maar 't is niet zo ver rijden van aan de zee, dus zeker dat ik eens ga kijken. Bedankt voor de tips!
Wij trouwen ook op 5/5/12 en ik ga nu toch al eens gaan kijken voor schoenen....de website van Gabrielli in Roeselare ziet er alvast veelbelovend uit...die hebben precies wel een hele collectie trouwschoenen
Ik heb ook mijn schoenen gekocht in Roeselare. Ik ken geen enkele winkel in West Vlaanderen met zo'n groot aanbod aan trouw- en suiteschoenen. Zeer goede service en ook hele mooie handtasjes! Mijn moeder en schoonmoeder hebben er ook hun schoenen gevonden. Mijn mama had een speciaal kleedje aan met een detail in goud. Ze hebben de schoenen speciaal in hetzelfde kleur besteld. Ik had laarsjes (nina fiarucci, model Rebecca, ivoor, maat 38). Ik ben intussen gelukkig getrouwd ;-) en verkoop ze... Wie geïnteresseerd is: liendeclercq@gmail.com
Hey Lien,Ik heb maar kleine voetjes, maar ik hoop dat je hier toch je schoenen kwijt kan.Ik heb de website van Gabrielli eens bekeken, echt veel keuze hé.Ik mag woensdag staaltjes halen van mijn kleed naar de bruidswinkel. En dan ga ik eens een gaatje zoeken om op jacht te gaan. Solden: here I come!