TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
10-7-2011 6:17:25
Hoi Cindy, Waarom neem je niet gewoon dezelfde coupe als je anders hebt? Als je 's morgens naar de kapper gaat, zit dit sowieso héél leuk, dus toch wat feestelijker dan anders... Ik heb ook kort haar en zie mezelf niet ineens een andere coupe nemen voor die dag :-) Groetjes, Esther
|
|
stefanie
30-6-2012
|
10-7-2011 10:52:45
Ben ook van die mening. Ik heb vroeger wel altijd schouderlang haar gehad en dan heel kort en nu ben ik het ook terug schouderlang aan het laten groeien (omdat de verloofde dat wel mooiste vindt :)). Ik zou zeggen, wees jezelf die dag!
|
|
Jana
5-5-2012
|
10-7-2011 10:58:44
hey,
Laat er anders extensions inzetten, echte of met een clip! dan kan je dagelijks van kort naar lang en omgekeerd! Zou dan toch opteren met een clip omdat je graag je kort haar ziet, maar dan voor de trouw met een clip, zodat ze de lange haren kunne opsteken!
En anders gewoon laten groeien!
groetjes xxx
|
|
Cindy
5-5-2012
|
10-7-2011 11:17:18
Ja, lijkt me wel wat Jana. Extensions. Verrassing compleet. Ik kan het misschien met de eindejaarsfeesten al eens uitproberen. Ik zoek het misschien gewoon ook te ver hé. Jullie hebben allemaal gelijk, gewoon mezelf blijven zou ook al genoeg zijn. Ik moet alleen doen waar ik me het best bij voel: mezelf blijven of verrassen. Ik heb nog tijd om te beslissen, nadat ik het eens heb uitgeprobeerd. Bedankt alvast. Cindy
|
|
schapie
2-7-2011
|
10-7-2011 11:30:07
Als je nog een jaar tijd hebt, kan je het zeker nog laten groeien ook - ik had ook kort haar toen mijn man me ten huwelijk vroeg, maar had echt geen idee wat voor kapsel ik wilde en welk goed bij mijn kleed zou passen. Omdat het terug korter doen altijd nog kan, ben ik dan maar beginnen sparen, en uiteindelijk is het iets halflang geworden... Veel plezier!
|
|
Marieke
18-4-2009
|
10-7-2011 12:13:01
Ik heb ook kort haar, maar m'n haar was niet speciaal die dag. 's morgens naar de kapper, mooi laten brushen. less is more hé, beetje glansspray op. je moet u niet anders willen voordoen dan je bent hé; je hebt kort haar, trouw dan met kort haar, het is maar voor die ene dag hoor.
|
|
rafa
6-5-2011
|
10-7-2011 14:31:49
kan ook altijd wat boller van boven en dan zo samen doen met speldje ofzo, en van voor een stroef laten hangen, is ookal genoeg he, en leuk... ik zou ook niet voor lang haar gaan speciaal voor die dag, je moet uiteindelijk jezelf blijven he..
|
|
dorien
5-5-2012
|
10-7-2011 18:22:47
ik heb hier een maand geleden over nagedacht... doordat ik absoluut mijn kort haar wou behouden... het was zo tof!!! maar toen ik eens trouwjurken ging passen bleek het niet bij elkaar te gaan... spijtig genoeg ... men kapsel was te sportief voor boven een trouwjurk te passen vond ik persoonlijk. heb dan aan enkele raad gevraagd en momenteel is het al een heel stuk langer tov toen. nu laat ik het nog maar wat groeien .... tot ik het misschien wel beu ben en er een heel stuk af vliegt :). mijn toekomstige schoonzus is kapster en zij stelde me voor voor die dag extensions met clip te nemen ... maar dat zou totaal niets voor mij zijn!!! ik hou absoluut niet van speldjes en die toestanden. ik laat het nu gewoon wat groeien en denk er over na om ne losse krul (in het begin van ons samenzijn had ik permanent met kleine stevige krul en dat vond hij tot nu toe het minst leuke kapsel dus een losse krul kan wel) met dan een diadeem en sluier te nemen ofzo :)
|
|
Cindy
5-5-2012
|
10-7-2011 23:44:58
Ik denk dat ik gewoon mijn kort haar ga houden. @ Dorien, ik heb gekozen voor een ietwat moderner kleed, niet het klassiek wit kleed. Dus bij mij kan het wel perfect met kort haar. De kapper moet er zich maar van aantrekken de ochtend zelf. Beetje brushen, misschien een klein haarjuweeltje, niet teveel erover. 't is zoals er hier een paar zeggen: kort haar: thats me! gewoon mezelf blijven dus. Zoals Marieke zegt: Less is more. Mijn kleed is al een beetje een uitblinkertje, zeker voor de mensen die me eigenlijk helemaal anders kennen. Dus laat de aandacht dan maar naar daar gaan. Thanx iedereen!
|
|
Katrijn
22-7-2011
|
11-7-2011 0:17:01
Dag Cindy, Ik heb ook 'kort' haar! Iedereen zei, laat het nog groeien , of extensions zodat je het kan opsteken. Nu trouw ik binnen twee weken en wordt het gewoon mijn kapsel zoals altijd (vanachter kort en vanvoor langer, dus wat schuin) en een heel simpel diadeempje. Heel mooi! Dus ik ben zoals iedereen me altijd heeft gekend maar net dat tikkeltje anders! succes ermee! xx katrijn
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
11-7-2011 14:22:46
Hoi!
Een vriendin van mij is vorig jaar getrouwd, met een echt wit trouwkleed, en haar kapsel gewoon zoals anders (maar dan door de kapper gestyled, ipv dat ze 't zelf deed), en daar was absoluut niks mis mee... Ik ben mijn haar ook terug aan't laten groeien, maar twijfel alweer om het gewoon terug in "mijn kapsel" te laten knippen (heb al een proefkapsel laten doen, en 't was te bruid-achtig naar mijn goesting )....
Vrouwen en hun haar, hé! Pff! 
Site: eens kijken op www.theknot.com! Ofwel www.kapsels.nl...
x
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|