Nu Online
Momenteel zijn er 522 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met http://mauritiustravel.nl ?

10-7-2011 11:31:53
Hey ,

De site http://mauritiustravel.nl blijft toch zowat door ons hoofd spoken , normaal gezien zouden we nooit zo via het internet en zonder eens langs te gaan boeken bij een reisbureau , maar die prijzen zijn zo een geweldig verschil dat ik er toch sterk over aant twijfelen ben! En vooral omdat andere mede bruidjes deze site ook wel aanbevelen.
Zijn er mensen die mss ervaring hebben met deze organisatie?
Wat heeft jullie overhaald om toch via hun te boeken?
Heeft er mss iemand een idee hoe dat het komt dat ze daar zo lage prijzen kunnen aanbieden? Ik heb zo al eens gekeken , ik dacht eerst mss dat het met de vlucht zou kunnen te maken hebben maar volgens mij vliegen ze met dezelfde maatschappij als dat je met bv travelword zou boeken? Of vergis ik mij?
Iemand ook nog tips waar ik mss op kan letten als ik via hun boek ofzo?

cindy
27-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 761

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik10-7-2011 16:24:04

Hoi!
Wij wouden in eerste instantie ook naar Mauritius gaan.
We hadden geboekt, maar hebben het terug geanuleerd.
De kostprijs van onze reis was evenveel als ons avondfeest.
We hadden dat via een reisagentschap geboekt
Ik weet niet met welke vliegtuigmaatschapij jullie gaan vliegen, maar bij ons was air mauritius het goedkoopste.
We vertrokken welliswaar vanaf Keulen en dan in Parijs hadden we een overstap.
Maar de vliegtuigtickets voor heen en terug waren toch duur in vergelijking met het verblijf
Normaal is je verblijf het goedkoopste.
Aangezien de bruid in vele van de hotels GRATIS mag logeren op basis van kamer met ontbijt of half pension.
Je moet dan wel gewoon per dag bijbetalen als je voorbeeld half pension of all inclussive wou. Maar dat was echt niet veel.
We hadden wel geopteerd voor een luxe hotel.
Maar het zijn daar wel allemaal luxe hotels.

We hebben nu een andere bestemming gekozen waar het budget veel vriendelijker was. Want we wouden héél graag naar Mauritius gaan, maar het deed pijn om te weten dat we voor 10 dagen gewoon zonder bijkomende excursies of huurauto ( daar tel je toch ook nog een groot budget voor uit van ongeveer 1000 euro).
En ik welke periode willen jullie gaan?

Wij gingen normaal op 21 juli vertrekken. Maar het is dan winter daar. Dus is het daar veel frisser, en soms kans op slecht weer.

Ik zou zeggen informeer jullie goed, maar normaal kost zo'n reis een pak geld.

cindy
27-9-2011
 Meld misbruik10-7-2011 17:45:20

Wij trouwen 27 september en we zouden graag erna vertrekken.
We weten dat we naar Mauritius willen gaan , maar als je die prijzen vergelijkt van hetzelfde hotel bij bv travelworld of thomas cook dat is zo een enorm verschil
Daarom dat we zo twijfelen via wie we zouden boeken omdat we nog nooit zo via internet en zo een site iets hebben geboekt en we zijn zowat 'wantrouwig' daarom dat ik eens wou horen of er mensen op dit forum zijn die via deze organisatie iets hebben geboekt en welke ervaringen ze er mee hebben

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik11-7-2011 10:12:57

Cindy, heel recentelijk heeft Charlotte (1-6-2011) ook iets over Mauritius geplaatst op dit forum en toen hebben enkele mensen gereageerd oa over mauritiustravel. Misschien moet je eens deze topic opzoeken. Heel is wel geweten dat je in Nederland goedkopere reizen kunt boeken en via internet kunnen ze er altijd nog wat afdoen. Ik denk dat je gewoon moet uitmaken of je graag de ondersteuning en de vertrouwde omgeving van een riesbureau wil (die je helpt kiezen en alle boekingen regelt) of als je echt voor de prijs gaat en dit gerust zelf wil doen. Succes!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik11-7-2011 19:25:13

Hallo,

Wij zijn op huwelijksreis geweest met MauritiusTravel.nl en ik kan het echt iedereen aanbevelen. Alles is gewoon super goed geregeld. De reden waarom hun prijzen goedkoper zijn is omdat zij enkel reizen naar Mauritius en de Seychellen doen. Ik had er eerst ook schrik voor maar dit was helemaal niet nodig. Alles is perfect geregeld via mail en telefoon. De nodige documenten ontvang je met de post.

En Mauritius is magnifiek! Wij hebben echt een droomvakantie gehad!

Groetjes
Annelies

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik13-7-2011 12:09:30

wij hebben ook geboekt met mauritiustravel.nl. Vertrekken in September :-)

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik13-7-2011 13:54:26

Wij hebben er ook geboekt en alles is tot nu toe goed verlopen. Ze zijn heel vriendelijk en inderdaad veel goedkoper omdat zij enkel reizen naar Mauritius en Seychellen doen en zo deals kunnen sluiten met de hotels vermoed ik.

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik15-7-2011 21:41:27

Hoi

Wij hebben ook geboekt bij Mauritiustravel.nl...onze huwelijksreis gaat volgend jaar naar de Seychellen. Wij stonden ook wat argwanend tegenover het boeken via internet, maar na een goed telefoongesprek met één van de medewerkers, vertelde hij mij dat het ook geen probleem was om bij hun op kantoor langs te komen als we dit graag wilden. Aangezien wij dicht bij de Nederlandse grens wonen vonden we dat tripje absoluut niet erg, dus zijn we er naar toe gereden en hebben we hen alle vragen kunnen stellen die we wensten te stellen (hebben er een 2-tal uur gezeten)

De medewerkers zijn super vriendelijk en professioneel, hebben ons heel goed geholpen met het uitzoeken van het perfecte hotel, mijn vriend is 1m94 dus gaan ze het beste plekje op het vliegtuig regelen zodat hij heel comfortabel kan zitten met zijn lange benen, enzovoort. En inderdaad...de prijs schilt bij ons DE HELFT met belgische reisbureaus! Dus tis echt meer dan de moeite waard!

Wij hebben er alvast super veel vertrouwen in...ben er zeker van dat onze huwelijksreis een reis wordt om nooit meer te vergeten! Dus ik zou niet twijfelen...als jullie je zinnen hebben gezet op Mauritius...dan zou ik echt niet twijfelen.

Lieve groetjes

Chantal

cindy
27-9-2011
 Meld misbruik15-7-2011 21:51:05

Hoi hoi

Kleine update we hebben onze reis geboekt via mauritiustravel vandaag! De mensen waren idd heel erg vriendelijk aan te telefoon en de prijs scheelt echt de helft! We wouden eerst een ander hotel kiezen maar door de goede prijzen hebben we voor Le prince Maurice gekozen!
Ik zie er in elk geval enorm naar uit

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik15-7-2011 22:00:34

Ah geweldig voor jullie! En wanneer vertrekken jullie? Laat zeker weten hoe het is geweest...ben super benieuwd! Heel veel plezier alleszins!!!

Lieve groetjes

Chantal

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...