Terug naar overzicht
ni!! hihiik ben ook een controlefreak en ik had meer zenuwen, dromen.. voor de vrijgezellendag dan voor de eigen trouw!!, ik kreeg ook geen aanwijzingen, had niks nodig zei ze, voor alles werd gezorgd, ja dan weet je al helemaal niks he.. maar gewoon van genieten: alles op u af laten komen, komt zeker allemaal in orde, bij mij was dat allesinds al!!
Dat zeggen ze ook tegen mij!! WIj hebben alles! Maar had jij mss een noodtasje bij ofzo waar alles inzat!! Ik wil dat mss toch wel gaan doen voor de zekerheid!
khad voor de zekerheid mijn heupzakske meegenomen, met klein portomoneeke met wat geld en pas en siskaart, een minideodorantje, mijn tandenborstel :-) ( ge weet ma nooit he hihi) wat plakkers en reserve enkelsokjes hihi maar had er eigenlijk niks van nodig, hihi maar het was wel een heel leuke dag, achteraf bezien was ik blij da ik van niks wist, was het extra spannend he..
Idem dito hier! Ik weet helemaal van niets. Een datum en uur uur heb ik meegekregen. Volgende week zaterdag om vier uur. Zenuwen!! Ik heb 12 pakjes voor alle meiden met 'survival spulletjes' gemaakt als klein cadeautje. Hieronder een foto: http://fotopocket.nl/fpimages/2011/07/02/e1679a00c4aad4...
Hey Lie, Tof die zakjes!! Wat had je er allemaal ingestopt? Zakdoekjes, lipbalsem kon ik zien, maar de rest niet. Hoe heb je je kaartjes gemaakt die rond de zakjes zitten? Grroetjes en bedankt!Griet.
Hello Griet, Een fancy nagelvijl met bling-bling steentjes, kleenex zakdoekjes, een lipglossje, muntjes, een paar pleisters, een paar haarspeldjes, een flesje om je handen te wassen zonder zeep. De plastic zakjes zijn van die gewone invrieszakjes met een zipsluiting. De kaartjes heb ik gewoon in powerpoint gemaakt en een paar leuke lettertypes van dafont.com gedownload. Je moet maar eens googlelen op bridal survival kit DIY en je komt een heleboel ideetjes tegen! Groetjes!
Oooh, hier nog een controlefreak!Lie, heel goed idee, dat zakje! Dat zet ik zeker op mijn to do lijstje!