Nu Online
Momenteel zijn er 568 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gasthof ter Venne

11-7-2011 9:17:36
Hallo, wie heeft er nog zijn trouwfeest gehouden in gasthof ter venne? Wij gaan vandaag een bespreking volgen, maar hebben al zoveel verschillende commentaren gelezen, dat we niet goed mer weten, hoe of wat? de feesten (van het werk enzo) die we al gehad hebben ginder, waren echt wel super, het eten is er lekker, maar voor derest weten we er natuurlijk niks van...
kunnen er avondgasten uitgenodigd worden? hoe liggen de prijzen tov andere zalen? reacties? laat maar horen!!

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 3329

Liesbet
30-4-2011
 Meld misbruik11-7-2011 9:40:10

Wij zijn op 30 april getrouwd in Gasthof Tervenne en vonden het heel geslaagd.
Het personeel was heel vriendelijk bij alle besprekingen en ook op het feest werd alles met een grote glimlach gedaan.
De prijzen vallen enorm goed mee in vergelijking met andere zalen en wat je er voor krijgt. Wij hadden gekozen voor het buffet "duizend en één sensaties" en iedereen was er heel lovend over.
Het jammere is dat je niet mensen alleen voor het dessertenbuffet mag uitnodigen. (voor ons maakte dat niet uit omdat onze vrienden en familiie allemaal van heel ver kwamen, hadden we besloten om iedereen voor alles uit te nodigen).

Veel succes nog met het zoeken van een zaal!
Liesbet

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 10:16:28

Eigenlijk wel spijtig dat je niemand kan uitnodigen voor juist het dessertenbuffet, hier zijn wij dus nog over aant twijfelen...maar langs de andere kant, we trouwen maar ene keer, dus ja, waarom dan niet iedereen op de feest eh...
Wij zouden precies ook kiezen voor die formule duizend en één sensaties, of de live cooking... deze lijken me beide super!! hadden jullie ook een forfait betaald voor de drank, of apart laten rekenen?
en de receptie?
mss een onbeleefde vraag, maar hoeveel volk hadden jullie en wat hebben jullie ongeveer betaald?
Ben echt super benieuwd naar onze bespreking, heel erg bedankt voor de reactie!!
Jullie hebben toevallig ook geen ceremonie gehouden ginder?

Evy
3-6-2011
 Meld misbruik11-7-2011 10:27:02

Wij zijn op 3 juni getrouwd in het Sparrenhof, de 2e zaal van Ter Venne (ongeveer 1 km verderop), en ik moet zeggen : alles was tip-top in orde !! De besprekingen vooraf waren altijd heel gemoedelijk en plezant, het personeel op de dag zelf was heel vriendelijk en behulpzaam, de zaal was verzorgd, en het buffet was ronduit schitterend ! Het feest heeft tot half 6 geduurd en we hebben er achteraf enkel maar complimenten over gehad. Voor ons dus een meer dan geslaagd trouwfeest !!
We hadden een avondfeest voor familie en vrienden, en vanaf 22u begon het dansfeest en kwamen daar nog de voetbalvrienden en de collega's van mijn man bij. Ook zij kregen een heel verzorgd koud en warm buffet dat samen met het dessertenbuffet tot op het einde van het feest bleef staan. Het was oorspronkelijk niet onze bedoeling zo uitgebreid te gaan - een dessertenbuffet voor de dansfeestgasten was voldoende geweest - maar dan konden ook de avondfeestgasten hun eventuele nachthongertje nog stillen. Je betaalt dit extra buffet wel bij natuurlijk, maar het prijskaartje achteraf viel heel goed mee - zeker voor wat je in de plaats krijgt, zo véél lekker eten ! We hebben van de overschot van het eten nog een deel meegekregen naar huis, waar de ouders nog even van kunnen genieten hebben terwijl wij op huwelijksreis waren.
Bij ons niets dan lof voor Ter Venne !

joeri

Meld misbruik12-7-2011 21:02:18

Bij ons waren we ook overtuigd tot we te horen kregen dat er inderdaad geen apart dessertenbuffet voor laatavondgasten mogelijk is en als je die dan allemaal aan je diner moet laten aanschuiven scheelt dit echt wel een heel stuk in de prijs (zowel voor eten als voor drank). Ik begrijp ook niet goed dat ze hier zo moeilijk over doen. Wat mij betreft ben ik ervan overtuigd dat je waar voor je geld krijgt wat het eten enzovoort betreft maar wij hebben zo goed als zeker afgehaakt omdat ze zo weinig flexibel zijn voor deze laatavondgasten. Volgens mij om nog meer hieraan te kunnen verdienen dus ik vind ze al bij al ook redelijk duur.

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik13-7-2011 7:31:07

We zijn maandag nog naar gasthof ter venne geweest, en ik moet zeggen, ze waren super vriendelijk, alle info en rondleiding... en we kunnen wel mensen uitnodigen voor het dansfeest, deze mensen krijgen dan een laatavondbuffet en dessertenbuffet, en de prijs komt met drank bij aan de helft van ons normaal menu/buffet...
Dus eigenlijk vind ik wel dat ze nog vrij flexibel zijn, of zijn ze ondertussen gewoon van gedachten veranderd :-)
Onze keuze staat ondertussen vast, we geven feest voor iedereen en iedereen zal vanaf het begin mogen komen, dan zitten we ook niet met een dood moment voor de familie als de vrienden en collega's aankomen, en uiteindelijk trouwen we maar ene keer en willen we vooral een leuke feest, en met wie beter dan met vrienden en collega's??

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik13-7-2011 9:42:01

Aan de mensen die hun feest wel in ter venne hebben gehouden, welke dj hebben jullie genomen??

Evy
3-6-2011
 Meld misbruik13-7-2011 10:40:11

Wij hadden dj Steve (Demarsin). Best wel tevreden van ! Hij speelt alle genres; begint voor het "oudere" volk, en gaat zo over naar de jongeren. Geef op voorhand door wat je zoal wil horen en hij houdt er rekening mee. Soms dacht ik wel : "wat draait hij nu?!" maar eens op dreef was het volop ambiance !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info