Terug naar overzicht
Misschien vrienden van je zus of broer of ouders... Misschien een jeugdbeweging aanspreken?
Jeugdbewegingen hebben ook een verzekering nodig. Stap eens een interimkantoor binnen. Zij gaan je kunnen helpen met info ivm de verzekering en gaan je misschien ook een paar mensen kunnen aanraden :)
Ik weet niet of je een beroep kan doen op Mise en place (http://www.miseenplace.eu/). Zij zijn een bureau dat horecapersoneel levert aan bedrijven of voor evenementen. Ik weet alleen niet of je ook als privé persoon daar terecht kan. Veel succes nog, Stefanie
Beste Sarah, waar gaat jullie trouw door en hoeveel personeel zoeken jullie? MVG
Hoi, Ik dacht dat er zo iets bestaat als een polis huispersoneel. Dit is voor mensen die bv klusjes opknappen, poetshulp, babysit ed in BA te dekken. Misschien moet je dit voorzien. Het is een polis die niet zo er duur zou zijn (heb geen idee van de prijs) en is dan meestal voor een jaar geldig. Ook handig als je nog andere mensen "in dienst neemt" bij je thuis. Geen idee of dit ook op ander terrein als bv een feestzaal geldig is. Groetjes Evelien
We trouwen in Essen en ik zoek twee? mensen om de ontvangstdrank aan te bieden en ook twee? mensen om achter de toog te schenken. Groetjes
Beste Sarah, Ik weet misschien wel mensen om dit te doen maar de vraag is wat met de kleding die die mensen moeten aandoen? Van hoelaat tot hoelaat is het? Waar in Essen trouwen jullie juist? En hoeveel dachten jullie te betalen? Je mag me atijd mailen op Spoenkie6@hotmail.com groetjes, Vicky
Hey, Ja ik ben bij het interim kantoor langsgeweest en dat gaat niet als particulier. En Mise en place heb ik gebeld, die gingen mij maandag terugbellen maar dat is ondertussen al drie weken geleden.... Groetjes