TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Véronique
31-7-2009
|
11-7-2011 11:43:38
Deze zijn meestal tussen 1000 en 1500 euro. Sommige gaan erboven (tot +/- 1800 euro), sommige er net onder. Een kleed uit één stuk is ook goedkoper dan een 2-delig. Maar met een 2-delig kan je wel onderling combineren. Op die manier kan je bv. ook een rok die je ge-wél-dig vind combineren met een goedkopere top, zodat alles wel binnen je budget past... ;-)
|
|
Tabita
22-9-2012
|
11-7-2011 11:55:28
Inderdaad, heb mijn kleedje dit weekend bij Linx Leuven besteld, en zit ook rond de 1500 euro...
Eigenlijk iets boven mijn budget :-) maar wat doe je eraan als je iets mooi vind he ;-) Groetjes
|
|
Liesbet
24-9-2011
|
11-7-2011 18:47:13
Hey Ann, Uiteindelijk heb ik mijn kleed gekocht in Cermo in Turnhout. Vele winkels gedaan, veel kleedjes gepast in verschillende prijscattegoriën, maar de Cermo heeft de doorslag gegeven door hun super vriendelijkheid, en kvoelde mij echt als een prinsesje behandeld. Heb een kleed van Linea Rafaelli dat op 1750 komt. Net als Tabita ook wat boven mijn budget, maar voor zo'n service en super mooi kleed heb je dat uiteindelijk wel over. veel plezier nog met al het passen xxx
|
|
Evelien
4-6-2011
|
12-7-2011 11:13:25
Hoi,
Ik heb ook mijn kleedje bij Cermo gekocht. Was heeeeeeeeeeeeel tevreden over de service ed. Het was geen LR maar daar veranderd de kwaliteit en afwerking niet aan bij de retouches hé.
Groetjes
Evelien
|
|
Ils
14-1-2012
|
12-7-2011 14:57:24
Hey!
Mijn jurk komt van Linx in Hasselt en kostte 1670 euro (enkel de jurk). Schoenen, jasje en juwelen heb ik daar ook gekocht, zo past het zeker perfect bij de jurk. Ik vind mijn jurk prachtig - net als iedere bruid denk ik :) - én ben tevreden over de service daar! Ook is mijn jurk volledig in zijde wat het heel chique doet ogen!
Groetjes!
|
|
Ils
14-1-2012
|
12-7-2011 15:06:00
PS: Ik ben ook naar Cermo geweest als eerste winkel: vriendelijke verkopers maar - naar mijn gevoel - weinig keuze in jurken. Omdat de LR-jurken het mooiste bij me pasten ben ik naar Linx geweest, een speciaalzaak van LR. Daar hebben ze een veel ruimer aanbod, alle bijpassende accessoires en enthousiaster qua aanpassingen aan mijn jurk. Ik heb dezelfde jurk gekocht als de eerste die ik mooi vond bij Cermo (toch steeds bij die eerste keuze blijven... :) ) maar bij Linx hadden ze er een verfijnde versie van, o.a. een onderrok van tule wat bij Cermo niet zo was.
|
|
debbie
14-10-2011
|
12-7-2011 19:11:02
hallo
ik ben in hasselt geweest bij linx en ik moet zeggen, veel keuze!! heel vriendelijke verkoopster. nemen echt de tijd. mijn kleed (uit 2delen) + bijpassende bolero was 2000 euro. je kan echt alles kiezen en eventueel een bedrag op voorhand afspreken.
groetjes
|
|
robine
31-8-2012
|
6-10-2011 15:06:57
hoi,
ik ben gisteren in cermo geweest en een kleed genomen van LR van de collectie 2012 en koste mij 1095 euro (zonder aanpassingen) dus daarboven komt er nog eens 120 euro voor het te laten aanpassen... hoe dikwijls dat ook moet gebeuren, dat blijft ene prijs :)
moest je graag de foto eens zien mag je mij altijd mailen op bogaertsrobin_86@hotmail.com.
veel succes !!
|
|
Caroline
20-7-2012
|
7-2-2012 21:04:59
Hoihoi, voor degene die bij Linx zijn geweest... Hebben jullie retouchekosten moeten betalen??
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|