Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend jullie mening...

11-7-2011 18:18:02
Heey iedereen

12 augustus trouwen we. Twee weken daarvoor is de vrijgzelleavond. Een serieuze domper net te horen gekregen...

De beste vriend alsook getuige wordt de dag voor de vrijgezelle geoppereerd en kan er dus niet bij aanwezig zijn en ook de hele dag niet op onze huwelijksdag. Hij heeft veel te veel pijn dus de opperatie kan geen twee weken meer wachten + de dokter is daarna twee weken met vakantie. Echt, ik voel me slecht slechter slechts... Mijn vriend verdringt dat vanbinnen.
Pff ik weet niet goed hoe ik er op moet reageren... Boos? Verdrietig? Teleurgesteld?

Hoe zouden jullie dit oplossen? Ik zie het efe niet meer zitten...

an
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 575

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik11-7-2011 18:23:14

oei an, dat is inderdaad een serieuze domper...

Heb je nog een gaatje die dag in jullie planning ? Kunnen jullie tot bij de getuige gaan ? Zorg voor genoeg foto's en videomateriaal zodat hij nadien toch veel kan zien.
En brand een kaars, misschien kan hij dan toch (eventjes) naar jullie huwelijk komen

sterkte en kop op

brenda

an
12-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 18:39:08

Pff ik vind zo erg voor mijn ventje :(

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 18:57:54

Ja dit is inderdaad helemaal niet leuk!

Als het echt niet anders kan moet je je er bij neerleggen he.
Als er internet is in de zaal, kan je een computer meedoen en zorgen dat de getuige een pc bij zich heeft met webcam, hem op groot scherm (of muur) projecteren en hem een speech laten doen? Zo is hij toch beetje betrokken?

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik11-7-2011 19:19:54

Ik zou inderdaad misschien gewoon een filmpje op voorhand laten opnemen door de getuigen, en in de kerk misschien een kaarsje branden, ook voor hem.

Echte vrienden zijn sterker dan zo'n tegenslag, en ze zullen samen misschien nog wel deugd beleven aan alles een beetje op voorhand voorbereiden. Ondanks het spijtige feit dat hij er de dag zelf natuurlijk dan niet bij kan zijn.
Succes en sterkte alvast!

an
12-8-2011
 Meld misbruik11-7-2011 19:23:42

Dankje voor de steun. Ik ga proberen inderdaad een filmpje te laten maken of te webcammen en hem er zo toch een beetje bij te halen...

Kim
22-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 21:29:23

hey,

niet leuk he zo een nieuws, ik trouw de 22e juli en vorige week hebben we ook vernomen dat de getuige van men vriend niet kan aanwezig zijn, hij werkt bij de nul (schip) en is vroeger opgeroepen om zen visum te laten verlengen....
Men vriend en hij hebben er samen om zitten huilen, wij vinden dit ook echt verschrikkelijk maar boos kan je daar niet voor zijn hé, wij hebben dan zijn vrouw gevraagd om getuige te zijn in zijn plaats, we hebben al gedacht om te werken via skype, maar weten nog niet goed of dit zal lukken, het is een echte domper op ons huwelijk ,ze zijn al vrienden sinds kleins en altijd alles samen gedaan, op men vriend zen eerste huwelijk kon hij er ook niet bijzijn door zen werk, tis echt van bovenhand ,er is niets veel aan te doen.
Heel veel foto's en zo nemen dat de dag kan meegeleefd worden later door hem

grtjs kim

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik12-7-2011 11:44:37

Hey An,

wij hebben twee dagen voor ons huwelijk telefoon gekregen dat getuige van mijn man in het ziekenhuis was opgenomen en het nog niet duidelijk was of hij er al dan niet ging kunnen bij zijn. Samen met zijn vrouw gingen zij ook chauffeur zijn, voorlezen in de kerk, mensen hun plaats aanduiden in de kerk, ... Uiteindelijk heb ik 's avonds voor de trouw telefoon gekregen met neen lukt niet, mag niet. Hier zijn er ook heel veel traantjes aan te pas gekomen. Zijn vrouw is wel afgekomen. Zij is dan getuige geweest van mijn man en heeft alle taken op haar genomen. Tijdens de mis is er kort iets van gezegd en de dag erna zijn wij hem gaan opzoeken in het ziekenhuis. (Wij hadden jammer genoeg geen tijd om ons op deze situatie voor te bereiden of na te denken wat we zouden doen.)
Ik zou ietsje korts vermelden in mis of tijdens ceremonie of bij feest en dag zelf of dag erna die persoon bezoekje brengen...

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...