Terug naar overzicht
Hallo, Wij hadden zaal OC Rooierheide in Diepenbeek. Dit is een hele mooie verniewde zaal zonder catering.... Het is een zaal van de gemeente. Tip: op tijd reserveren, de zaal is erg geliefd GroetjesAnnelies
hallowij zijn ook van limburg en hebben het ontmoetingshuis in voorshoven genomen als trouwzaal , niet duur en wij laten zelf een kok koken die we kennen dus dat is goedkoop en als je wilt kan je zelf de bediening doen of garcons van daar huren. succesgroetjes kathleen
Wij hadden ook OC Rooierheide in Diepenbeek!Een echte aanrader!
Ja die OC Rooierheide heb ik ook al van gehoord maar er staan geen foto's op .. Ik heb er al veel positieve reacties van gehoord ! Zal eens zelf moeten gaan kijken .. Bedankt ! Btw Sofie mooie foto's van je trouw, heb ze op facebook gezien :o)
Wij hadden ook ons feest in OC Rooierheide willen geven, trouwen ook in de kerk er naast, en woon op die straat. Maar was al bezet... Geven ons feest nu in kermeta (kermt).
Er staat één foto online van OC Rooierheide!Maar spring er gewoon eens binnen. Elke maandag tussen 18u en 20uhttp://www.diepenbeek.be/16828.img groetjes, Sofie
Oh goed voor te weten, zaal ziet er mooi uit .. Maar zou ik er 250 man in krijgen ?
Ik denk dat je er die in krijgt, maar niet veel dansruimte meer hebt. Wij hebben voor 200 man de zaal kermeta, en die is 20*20, gaat juist lukken met nog een deel staantafeltjes en voldoende dansvloer.
Hoi Normaal gezien is die zaal daarop berekend op 250 man. Het hangt ervan af, hoe je de tafels gaat zetten.Ik ben voor mijn trouw daar ook veel geweest en heb daar de tafels ook al eens uitgestald om te zien, hoe en wat. Je kan de DJ op het podium zetten. Bij ons was dat niet nodig, want we hadden 120 man effectief op de dag zelf. Ga je 250 mensen uitnodigen of denk je dat er 250 komen?Want je gaat merken, er gaan er sowieso een deel niet komen. En de dag zelf komen er vaak ook annulaties. (ziekte enzo) groetjes, Sofie
Zijn er in deze zaal ook tafels en stoelen aanwezig of moet je deze apart huren? groetjes ilke