Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Prachtige Vrijgezellen!

11-7-2011 22:14:49
Amai Amai, Zaterdag Was het mijn vrijgezellendag/avond/nacht Lol :D

Om 12u30 moest ik thuis klaarstaan, Ineens gin de bel..
De vriendinnen stonden daar helemaal en plein forme..
Ik moest mee naar een vriendin naar huis met iedereen, en daar kreeg ik mijn 'kostuumpje' om aan te trekken
Jaja kostuumPJE! Ik was namelijk verkleed in een AARBEI! MEt rode mouwen, rode pluche broek en jawel een hele groete rode bol die ik moest aandoen! Geweldig om te zien! Wel evrshcrikkelijk warm, mijn hoofddeksel heb ik wel thuis gelaten, was zo al zwaar genoeg! (Mijn toekomstige was een Ananas!)
Nu, klaar voor vertrek, wachtende in het station op nog paar vriendinnen. Klaar om op de trein te stappen naar Kortrijk!
Daar was er ZomerFesival, met podium enzo met als presentator Bartje van SchuifAf!
Jawel, ik was opgemerkt en moest dat podium op, Muziekkwis gespeeld en dan nog gewonnen ook! Woehoe.
En de ronde ging verder, Door gans kortrijk, met enkele opdrachten natuurlijk. Ik moest Zoentjes verzamelen met Lipstick op een tshirt van 10 Mannen (geslaagd) een roltrap oplopen maar in verkeerde richting(geslaagdà en nog enkele van deze.
We moesten weer vertrekken richting Menen, Maaar ik moest vanaf het station van Kortrijk Geld beginnen inzamelen door op een blokfluit te spelen! Ai ai ai, wat was dat vals maar och een Goeie 42 euro bijeen gehaald! (Meer dan de mannen ;))

Na nog enkele opdrachten een een frietje eten, kwamen we aan in een cafeetje en ik had nog een verassing, jaja daar was mijn Ananasje! Hij was geweldig ech Prachtig! Wij maar denken dat het de eindstop was, neenee, we kregen beide een blinddoek aan en werden tevoet geleid. Enkele trappen en obstakels verder, mocht de blinddoek af en we stonden in een discotheek die was afgehuurd en SURPRISE!!! Al onze vrienden en familie stonden daar allemaal rond ons! Ojeee Mijn ogen begonnen al vol te lopen! Laatste opdraccht : we moesten beide op de dansvloer gaan staan, het liedke I Will Always Love You begon te spelen en we moesten dan Daar waren ze dan de tranen! En de Aftrap naar een geweldig feest DIe nog duurde tot de vroege uurtjes!

Een dag om NOOIT te vergeten( Daar zijn de tranen weer als ik er aan terug denk!)
http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150315007901276&set=t.569260675&type=1&theater
Foto van Mij In Aardbeidje

aline
20-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 696

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik11-7-2011 22:41:55

lijkt mij heel gezellige dag, jammer dat de fotolink niet werkt...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-7-2011 22:50:52

met de trein naar menen hihi ik moest nie werken anders was je miss op mijn treintje beland kleine wereld

aline
20-7-2011
 Meld misbruik11-7-2011 22:55:34

Oei lukt het niet ? Spijtig! Ik zal het nog eens proberen met een andere link!
Ist waar ? Ja de wereld is super klein, en mij ging je zeker zien lopen! Je komt niet elke dag een grote wandelende aarbei tegen! Hiihih

Ffie proberen of deze werkt http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=1015...

tima
8-9-2012
 Meld misbruik11-7-2011 23:17:39

nope link werkt niet je moet het album of de foto openbaar maken

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 10:56:07

Superleuk zeg... Amaai wat een verrassing 's avonds! Alleen zo'n pakje en op dat podium zou ik minder leuk vinden ;)! MAar ja, je moet het maar ondergaan die dag hé! Mijn vrijgezellen is zaterdag... Ik kijk er kei erg naar uit.
Ik heb gisteren een raar briefje in de brievenbus gekregen.

Er stond op:
"Waar is het toilet aub?"
Vertaal dit in het Spaans tegen zaterdag... Je zal het nodig hebben!

Kei spannend!

Doei
Sharon

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...