Terug naar overzicht
Hey Ann, Wij hadden daar ons huwelijksfuif. Het was héél goed en heb veel complimenten gekregen over de zaal !!! Ik was op slag verkocht toen ik de zaal zag Wij hebben de dranken per stuk benomen omdat we wisten dat er geen zware drinkers bij waren (en dat bleek te kloppen) en daar hebben we dus wel aardig wat op kunnen besparen hoor (ondanks het feit dat de drankjes per stuk best wel prijzig waren). Het is moeilijk te zeggen wat je best neemt, 't is altijd beetje gokken vrees ik. Wij hadden belegde broodjes voor snachts en die kwamen van Hof d'Artagnan (de Heidebloem) in St Antonius Zoersel. Ook zéér lekker en ook heel veel complimenten over gekregen (ze leveren zelf in de zaal en halen ook de lege manden terug op en vragen daar niet zo gek veel voor hoor). Wij hadden wel gekozen voor ietwat specialere broodjes, dus niet kip-curry ofzo maar wel oa focacia met pesto, mozarella en tomaat, turks brood met gerookte zalm en kruidenkaas, italiaans notenbrood met camembert, broodjes met watoukaas, broodjes met chorizo, etc Aangezien we enkel broodjes hadden voorzien, wilden we toch dat het wat specialer was dan. Wat de DJ betreft, wij zijn ook stubru-rock-metal liefhebbers. Wij hadden superDJ, Andy Callens van discobar Concept C. Je vind hem op internet wel terug. Hij is van Boortmeerbeek en dat was geen probleem om in Hoogstraten te draaien. Zaaaaaalige rockfuif gehad. Groetjes, ilse
Hoi Ann, Wij hebben deze zaal ook geboekt voor ons huwelijk. Net zoals Ilse hierboven waren we meteen verkocht!! Het is wel niet goedkoop als je met andere zalen vergelijkt, maar wij vinden het het waard. Je hebt er ook een kluis in de vestiaire, een projectiescherm met beamer... Echt de moeite!! Omdat ze geen eten aanbieden hebben we zelf een traiteur gezocht en zij gaan er voor ons een koud voorgerecht leveren, hoofdgerecht in buffetvorm en dessertenbuffet. Ook de receptie nemen ze voor hun rekening. Voor de drank twijfelen we nog of we all-in nemen of zoals Ilse per stuk.. Weet niet wat het beste uitkomt :)