Terug naar overzicht
Hoi Linde, Ik vind dat een heel mooie tekst... ik ben wel helemaal geen fan van clouseau dus ja ik herken dat gedichtje niet maar ben dus geen betrouwbare bron :-) Wij hebben het volgende zinnetje erop geschreven: "Als twee verschillende melodieën elkaar vinden, ontstaat er plots een wonderlijke symfonie!" Groetjes,Filipa
Als het bij jullie past dna zou ik het kiezen! Over liefde is al zoveel geschreven en zijn zoveel liedjes gemaakt - volgens mij moet je niet origineel zijn maar moet het uit je hart komen en dat is blijkbaar zo dus ga er maar voor !
Ik herkende het ook meteen, maar so what? Als dat bij jullie past: Ga er dan voor! Er zijn zoveel mensen die teksten gebruiken van o.a. Toon Hermans. Die kent ook iedereen, maar dat doet er toch niet toe als het toepasselijk is? Gewoon doen! Misschien kan je het liedje zelf dan nog wel ergens door de dag verweven? Bv. gebruiken in de viering of zo?
Persoonlijk zou ik het zelf niet op een uitnodiging plaatsen. Ten eerste omdat het inderdaad van een superbekend liedje komt, en ten tweede omdat het redelijk lang is...Ik weet natuurlijk niet hoe jullie uitnodiging er zal uitzien.Maar tenzij jullie echt diehard clouseaufans zijn, zou ik het weglaten...
Wat je gebruikt, als het op jullie van toepassing is, maakt verder niet uit mààr... opgepast met copyright ! Je verzendt uitnodigingen buiten je familiekring, hangt er mss zelfs ééntje op op kantoor en wanneer je die tekst wil gebruiken, moet je wel de naam van de schrijver vermelden ('t is maar dat je 't weet).