Nu Online
Momenteel zijn er 490 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje + foto's Ronny Wertelaers

12-7-2011 13:10:36

Hey lieve meiden!

Ik ben ondertussen al 18 dagen getrouwd en het getrouwde leven is helemaal super :)

We hebben intens genoten van de dag!

's Avonds ben ik naar mijn ouders gegaan en hij naar zijn ouders. Een paar glaasjes champagne tegen de zenuwen en dan lekker slapen bij mijn zus in bed.

's Morgens werd ik rond half 7 wakker met grote kriebels in mijn buik. Toch nog lekker kunnen ontbijten met de familie.

Om half 9 kwamen de fotograaf en de make-upartieste aan. Mama haar make-up werd eerst gedaan. Mijn haar werd gedaan door mijn zusje. ( toch handig, zo'n kapster aan huis ) Ze had wel van in het begin gezegd, ik doe geen proefkapsel, je moet me maar vertrouwen. Ze was het vertrouwen absoluut waard, iedereen vond mijn haar mooi, simpel en romantisch. Mijn speldjes had ik van Claire's in Brussel dankzij een tip van jullie :)

Nadien werd mijn make-up gedaan, zalig zo even verwend worden!

Mijn kleedje aangedaan, nog wat foto's en toen begon de familie aan te komen.

Dingdong!!! Mijn toekomstig ventje staat aan de deur... toen kreeg het even benauwd, de zenuwen gierden in één keer door mijn lijf! Maar zodra de deur openging was het al terug beter; hij zag er zo knap uit! De schoonmama had een mooi boeketje voor mij gemaakt, precies zoals ik het wou!

Een lekker glaasje champagne drinken en dan door naar het gemeentehuis met onze supermooie schattige auto!

Het zonnetje scheen en er stonden al mensen te wachten op ons. Zo gek dat wij daar nu stonden, vroeger was ik altijd maar aan het kijken naar die bruidjes en nu ben ik er zelf 1 :)

Het gemeentehuis was precies goed voor ons. We hebben gelachen, geweend... meer moet dat niet zijn e! Een kerk had het absoluut niet romantischer kunnen maken voor ons. En de schepene had ook nog een mooi gedichtje opgezegd. De ringen werden uitgewisseld, een dikke kus en het was bezegeld. Eindelijk man en vrouw!

Nadien gingen wij door naar de fotolocatie: de oude middelbare school waar we elkaar hebben leren kennen 7j geleden. Het was super om daar terug te zijn en al die herinneringen op te halen! Daarom vind ik de foto's ook super, daar is het begin van ons... Na anderhalf uur waren we moe geposeerd en gelachen, mijn kaken deden pijn! Tijd om naar de feestzaal te gaan.

De familie was al daar voor een aperitiefje, nadien hebben we lekker gedineerd, gebabbeld, herinneringen opgehaald,familiefoto's getrokken, ... Ik raad het iedereen aan om even gewoon met de familie te zijn. Dan kom je tot rust, je voelt je op je gemak, ideaal voor het feest begint.

Om half 8 kwamen de eerste gasten. Na veel kussen en proficiatjes kon iedereen aanschuiven aan het heerlijke bbq-buffet. Behalve ik, mijn kleed zat redelijk strak en het diner was al zoveel, er ging niets meer bij, spijtig want het zag er lekker uit. Het dessert heb ik er toch nog ingepropt. :)

Daarna kwam het pronkstuk, het was heel lekker, maar het zag er eigelijk niet uit :) van dichtbij leek het er echt opgegooid. Achja, direct de buik in en niemand ziet het nog ;)

De openingsdans vond ik persoonlijk een zalig moment, de hele tijd in de ogen van mijn schatje kijken, lachen, wenen, perfect dus :) We hadden niets ingeoefend en dat vonden we ook niet nodig, veel romantischer zo'n spontane dans :)

Direct daarna begon de dj met een snel dansnummer, we zijn er direct ingevlogen. De dansvloer is nadien niet meer leeggeraakt. De dj heeft goed zijn best gedaan, ideale afwisselende muziek voor jong en oud. Tot half 4 heeft het feestje geduurd en dat was lang genoeg, we waren doodmoe van die lange maar zalige dag...

Thuis hebben we nog alle kaartjes en gastenboekberichtjes gelezen en om 5u lagen we eindelijk in ons bedje.

Een perfecte dag... maar dat kan je wel zien aan de foto's :) http://www.facebook.com/?ref=logo#!/media/set/?set=a.10150240416583890.340424.750728889

Nog even wat goede referenties:

de fotograaf: Ronny Wertelaers uit Hasselt, hele toffe man, leuk om mee te werken, we hadden de foto's al 2 weken na de trouw en we vonden ze héél mooi! http://users.telenet.be/wertelaers.ronny/

de dj: discobar 2friends, leuke muziek, de dansvloer is niet leeggeweest.

de auto: @ your wedding Leopoldsburg, hele mooie verzorgde auto's, perfecte staat

de ringen: Diane pacholski uit Hasselt, supermooie ringen, helemaal zelf ontworpen. Ik ben helemaal verliefd op mijn ring :)

de zaal: Peter Daniëls in Paal, lekker eten, mooie zaal en tuin. doet ook aan catering!

uitnodigingen: vistaprint, uitstekende service, perfect in orde, goed van kwaliteit en goedkoop

bedankjes: ava

Tamara
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 1729

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2011 13:23:09

Hallo,

Fijn dat alles zo goed verlopen is! Geniet van jullie verdere leven samen, als man en vrouw .

(Ik ben ook nog altijd super tevreden met mijn (onze) ring(en). Diane kan er toch wat van eh )

Groetjes
Annelies

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 13:24:29

Proficiat en geniet maar van het getrouwde leven!

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:29:54

Hoi!

Ik kan je foto's niet zien. Heb je ze wel openbaar gemaakt voor iedereen?
Wij hadden ook Ronny Wertelaers en hadden 4 dagen na onze trouw al de foto's!
Was een echt goede fotograaf!

groetjes,

Sofie

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:30:32

Ah ik zie de typische ronny foto als jouw foto hier staan. In de auto met het raampje was omlaag.
Bij ons was die ook mega mooi!

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 13:48:37

ja, ze zijn voor iedereen zichtbaar normaal :)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik12-7-2011 14:14:15

ik kan ze niet zien, ik kom altijd op mijn eigen profiel terecht

francis
6-7-2012
 Meld misbruik12-7-2011 14:21:36

van harten
en wat een mooie foto

Ann
21-7-2012
 Meld misbruik12-7-2011 15:12:35

Super mooie foto's van een ongetwijfeld mooie dag.
Geniet nog van jullie leven samen.

Mooi kleedje trouwens. Welk merk is het ?

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik12-7-2011 15:14:16

Super mooie foto's Tamara, het zag eruit als een mooie dag! Nog een dikke proficiat! xxx

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik12-7-2011 15:19:14

Hey Tamara!

Mooie foto's! Prachtig koppeltje! Zo leuk, de foto's op jullie middelbare school. Ik en mijn verloofde hebben elkaar ook zo'n 8 jaar geleden leren kennen op de middelbare school en ik wou ook onze foto's daar laten nemen... We zijn een beetje van het idee afgestapt, omdat we niet wisten of dit wel mogelijk zou zijn en of het mooie foto's zouden worden. Ik moet zeggen, na jullie foto's te zien, zou ik het toch wel weer overwegen hoor! Zoals je zegt, al die herinneringen! Bedankt

Geniet nog van jullie wittebroodsweken en veel geluk samen!

Groetjes

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik12-7-2011 15:24:47

@Ann: mijn kleedje is van het merk La Sposa. Ik had het in een boekje zien staat en dat moest ik hebben :) gelukkig met een grote korting wegens het stoppen van de winkel waar ik het gekocht heb.

@Caro: ik had er ook een beetje schrik voor en de fotograaf ook denk ik :) maar ik had zo leuke foto's op internet gevonden, dus hebben we het risico maar genomen. er zijn bij ons in de buurt ook niet veel alternatieven voor binnenlocaties.
maar ik ben er toch supercontent van!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik12-7-2011 15:42:11

Hey,

waaw jullie zagen er echt fantastische uit!!!! Echt super leuke foto's!!

Heel veel geluk samen!

Je haar was echt fantastische, ikzelf wou dat mijn zusje ook een kapster was....

Veel groetjes Ellen

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-7-2011 15:51:17

Proficiat!!!

Sofie
28-5-2011
 Meld misbruik12-7-2011 16:48:08

Ik heb het kunnen zien!
Mooie foto's en idd een mooie jurk.

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik12-7-2011 17:39:58

Dikke proficiat!

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 17:42:23

Tamara heel mooie foto's.
wij trouwen ook alleen maar voor de wet. Kan ook mooi zijn he.

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik12-7-2011 18:43:33

Waaw prachtige foto's!!! Je straalde echt...
Geniet van het getrouwde leven meid!

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 19:13:53

Heel erg proficiat!! Je verslagje doet mij echt nog meer wegdromen, nog 24 dagen te gaan.

Wij gingen ook de foto's nemen op onze oude school. De dag dat we trouwen zijn we exact 10 jaar samen en hebben elkaar ook op het middelbaar leren kennen. Door omstandigheden en problemen met onze oorspronkelijke feestzaal hebben we heel lastminute een nieuwe zaal moeten kiezen en dit is onze middelbare school geworden :-)

Het zal dus niet de locatie worden voor de foto's, maar direct de locatie voor ons feest....

Ik kan jullie foto's niet zien.... jammer.... kom steeds op mijn eigen facebookprofiel terecht.

natje
12-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 19:52:29

echt super mooie fotos meid
je straalde enorm en vind jou kleed prachtig !!!
geniet van jullie prachttoekomst samen

groetjes

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik12-7-2011 20:49:16

Aah via firefox kon ik de foto's wel zien!!

Super foto's en jullie straalden echt. Geniet nog maar goed na!

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik12-7-2011 21:44:55

Prachtige foto's, jullie straalden! Proficiat !!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info