Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Forget me not

13-7-2011 9:55:23
Hoi allemaal!

Ik was weer eens op zoek naar trouwjurken/merken/winkels op het internet :o) Nu kwam ik enkele mooie exemplaren tegen van Forget me not. Blijkbaar verkopen ze dit merk maar in beperkte winkels in België, waaronder in Mia Monta in Zottegem.

Heeft er iemand ervaring met deze winkel? Hebben ze daar de hele collectie?

Weten jullie nog andere winkels waar ze Forget me not verkopen?

Alle suggesties/feedback is welkom! :-)

Groetjes
Melissa

Melissa
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1400

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 9:59:09

Hoi Melissa,

Ik wil je niet teleurstellen meid... maar lees misschien eerst deze topic..
http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=316397

ik was er van onder de indruk, in de negatieve zin dus... ik zou niet snel naar die winkel gaan...
Misschien verkopen ze de jurken nog in een andere winkel?

Groetjes,
Filipa

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik13-7-2011 10:00:45

Idd Melissa, Filipa heeft gelijk.

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik13-7-2011 10:23:58

Oei oei oei... Hoe erg zeg! Bedankt Filipa om me dat forumberichtje te laten lezen! Amai... in zo'n winkel wil ik inderdaad niet graag mijn kleedje kopen...

Ik heb toch al enkele forumberichtjes gelezen waarin mensen ook een jurk van Forget me not hebben gekocht... dus ik hoop dat zij me een ander verkoopadresje kunnen bezorgen?

Knuffel
Melissa

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik13-7-2011 11:02:05

hey,

ik ben twee jaar geleden ook bij mia monte geweest voor een suitekleed voor de trouw van men zus! kwas eerst aan het rondkijken wat ik mooi vond, maar natuurlijk stond die mevrouw daar direct om te vragen wa ik moest hebben! waarbij ik antwoordde: ha kweet et nog ni, ben nog aan het rondkijken! ze keek ma boos en ging toen naar de toonbank! ze bleef me maar bekijken, precies of ik ging iets stelen of stuk doen! vond dan mijn gedacht, en zei het tege die madam. ze nam de jurk, en ik mocht hem passen. Die was veel te groot, en veel te lang, waarop ik antwoordde van oei die is te groot! En die zei gewoon doodleuk: Ja kind, tis dan ook gemaakt voor grote mensen he en dan moet ge maar verdikken he! waarop ik dan zei: ja maar da ga ik ni kope he, ik ga ni iets te groot aan doen. En toen zei ze: ja dan kunnen wij u ni verder helpen!!! had nog maar eentje geprobeerd. Bij het buitengaan heb ik dan maar gezegd dat het voor hun heel jammer is want dat ik veel centjes had om uit te geven! :) en ben er nooit meer binnen geweest. das gewoon een echte groffe winkel!

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-7-2011 11:44:42

Hallo,

In tegenstelling tot bovenstaande berichtjes was ik wel tevreden bij Mia Monta. Wij kwamen op een zaterdag zonder afspraak aan en werden heel vriendelijk onthaald ondanks ze enkel op afspraak werken. Wij kwamen van Limburg dus het was wel ver.

Ik heb echt veel kleedjes mogen passen en ze waren echt niet opdringerig. Ik heb mijn kleedje dan ook daar besteld.

Er was wel iets misgelopen met mijn schoentjes, ze hadden ze besteld maar waren niet binnen. Als ik er niet naar gevraagd had waren ze misschien niet op tijd geweest. Dus dat was niet goed, maar voor de rest is alles goed verlopen.

Omdat we van ver kwamen hebben ze de laatste retouche ook onmiddelijk bij mijn laatste pas gedaan zodat ik niet nog eens moest terugkomen.

Jullie zijn ook van Limburg geloof ik eh.. misschien dan toch niet het risico nemen om zover te gaan. Als ik bovenstaand gelezen had was ik waarschijnlijk ook niet tot daar gegaan.. ik heb precies geluk gehad dat alles tot een goed einde is gekomen.

Je kan misschien de hoofdzetel eens contacteren om de verkoopsunten op te vragen, het zou mij verbazen moesten ze dit nergens anders verkopen.

Groetjes
Annelies

Ellen
3-9-2011
 Meld misbruik13-7-2011 12:08:09

Ik heb een kleedje van Forget me not en dit heb ik gekocht in Bo Couture in Kortrijk.
Zeer tevreden!

Groetjes,
Ellen

elke
16-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 14:21:23

Hey,

ik was ook niet tevreden van mia monta: die verkoopster was precies kwaad op mij; toen ik haar vroeg om een jurk in 1 geheel (niet top+rok) kwam ze alleen maar met 2-delige jurken af. En toen ik haar dan eindelijk kon overhalen om een jurk uit 1 stuk te halen, duwde ze die in mijn handen en stapte weg, zonder te helpen met passen. Gelukkig was mijn zus daar, dat die mij nog kon helpen! Daarna wou ik een 2e jurk passen, toen zei die verkoopster tegen mij: "moet ik NOG een jurk gaan halen????" Ik vind het niet raar dat je graag meer dan 1 kleedje aandoet, maar blijkbaar zien ze dat bij MM anders...
On topic: heeft Forget me not geen website waar ze de verkooppunten op een rijtje zetten?

groetjes

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik13-7-2011 14:32:27

Amai, mooie kleedjes! In welke prijsklasse ligt dit merk? (zo weet ik of ik wat kan wegdromen of beter ophou met dagdromen) Tnx!

Melissa
30-6-2012
 Meld misbruik13-7-2011 14:36:44

Hey mede-bruidjes

Blijkbaar zijn er toch wel veel gelijkaardige, negatieve reacties over Mia Monta... Amai zeg... ik snap eigenlijk niet dat je zo mens-onvriendelijk in je winkel kan staan... en zeker niet voor bruidskleding...

Ondertussen heb ik nog wat verder gezocht en nog 1 winkel gevonden in Kortrijk waar ze Forget me not verkopen. Zoals Ellen hierboven al zei: bij Bo Couture. Hopelijk zijn ze hier wel wat vriendelijker :-).

Elke, ik heb intussen ook op hun website gekeken, en in België heb je alleen maar Bo Couture en Mia Monta.

Merciekes voor alle feedback!

Knuffel
Melissa

Ann
30-7-2011
 Meld misbruik13-7-2011 15:28:18

Hey, ik ben daar eens geweest toen er een opendeurdag was en ik vond ze daar totaaaaal niet vriendelijk. dus een aanrader vond ik het niet.
Mssn dat er ondertussen al andere mensen werken :-)
Mijn kleedje komt van Couture Ann in Aalst, daar waren ze super vriendelijk en ook een ruime keuze aan kleedjes

groetjes

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik13-7-2011 20:17:36

Dag Melissa

Ikzelf heb ook mijn oog laten vallen op een kleed van forget-me-not.
Dus heb ik daar een afspraak gemaakt en mag ik langsgaan op 13 augustus, ik kan je nadien wel laten weten hoe het geweest is.

Ikzelf heb uit mijn eigen omgeving enkel en alleen maar positieve reacties vernomen (o.a. van mijn moeder, die ondertussen 25 jaar geleden trouwde, van mijn tante die 3 jaar geleden trouwde ... allemaal heel tevreden)
één gekend pluspunt: ze zijn veeeeeeel goedkoper dan andere winkels.
Mijn tante betaalde voor hetzelfde kleed 300 Euro minder bij Mia Monta dan bij Couture Ann.
Dit laat dan weer meer ruimte voor mooiere schoenen enzo :)

Veel succes met je zoektocht!
groetjes

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-10-2011 17:21:55

Blij je topic te lezen...was ook al aan het zoeken naar commentaar over Mia Monta...

Toch nog even mee wachten hoor :-)!
Veel plezier bij Bo Couture Melissa!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info