TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
5-8-2011
|
18-7-2011 17:10:34
Wij trouwen 5 augustus en geven een BBQ.
Zelf zijn we nog nooit naar een feest geweest waar ze dit doen, het is dus afwachten.
Er zijn aperitiefhapjes, 5 soorten vis als voorgerecht en 5 soorten vlees als hoofdgerecht waar de mensen kunnen uit kiezen. Dit is in buffetvorm zodat de mensen verschillende keren kunnen teruggaan. Nadien een dessertbuffet.
Soep geven wij niet (omdat ik dat totaal niet lust).
Een BBQ was een voorwaarde. Wij zijn dus op zoek gegaan naar zalen die dit doen en jammer genoeg is er regio Aalst niet zoveel keuze.
Groetjes!
|
|
clara
1-9-2012
|
18-7-2011 17:26:43
Ben bij een nichtje van mij vorig jaar naar een BBQ gegaan en was lekker en verzorgd. De aperitief receptie was gewoon met hapjes die op tafel stonden (olijfjes en zo meer) en daarna kon je voor de eerste keer naar de BBQ gaan. Dat waren dan scampibrochetjes, kleine stukjes vis, papilot van vis en kleine stukjes vlees als voorgerechtje eigenlijk. De tweede ronde was dan met vijf soorten vlees (geen vis meer) met dan de salad bar (voornamelijk echt bereide koude gerechten, zoals een couscous salade, een griekse salade) en de sausen. De sauzen maakten het echt af: er was een verse champignon roomsaus, een verse provencaalse saus, een pepersaus enz.. Daardoor kreeg je echt wel niet het gevoel dat het "gewoon maar" ne BBQ was. Was echt sjiek! Na BBQ volgde gewoon dessertbuffet.
|
|
Jana
5-5-2012
|
18-7-2011 17:39:28
hey,
ik ben vorige maand naar een trouw geweest met bbq. Ik vond het maar niets eerlijk gezegd, maar dat hangt af van bbq tot bbq! wij krege enkel een kippevleugeltje als apero! Dan gewoon vlees (enkel steak) en gewoon vis, ook maar 1 soort. kwa groentjes wel veel keuze. Ma ik mistte een soepje of e kroketje. Was eigenlijk blij dat het dessertenbuffet er nog was. dus ik had wel het gevoel dat het "gewoon" bbq was.
ik denk da je gewoon geluk moet hebben in je keuzes van vlees, vis en groenten, en heeeel veel keuze moet geve aan je gasten.
succes met je keuze
|
|
Elke
9-7-2011
|
18-7-2011 17:47:10
Wij zijn 9 juli 2011 getrouwd en hebben bewust voor een bbq gekozen omdat iedereen hier wel iets van lust! En dat was in ons geval ook zo...
We hadden vooraf gewoon receptie met hapjes. Op de bbq lag ook lamsvlees, scampi's, vispannetje, maar ook alledaagse dingen zoals huisbereide worst en gemarineerde kotelet, weer een bewuste keuze... voor ieder wat wils! Het is bij iedereen in de smaak gevallen want ieder heeft erover gestoefd!
Achteraf hebben we ook nog een dessertenbuffet gegeven en taart. In onze ogen heeft iedereen iets kunnen vinden naar zijn wens dus wat ons betreft... zeker doen!
|
|
Sas
8-6-2012
|
18-7-2011 18:01:41
Evelien, waar doen jullie jullie feest dan? wij zijn ook van regio aalst en zouden de Snip nemen.
|
|
rafa
6-5-2011
|
18-7-2011 21:05:27
wij zijn 6 mei getrouwd, en hbb ook bewust voor bbq gekozen, omdat iedereen daar wel iets van eet.. en ik moet zeggen, het was heel verzorgd, al het vlees was super lekker, genoeg keus aan groenten sauzen/warme sauzen, verschillende soorten broodjes.. echt super!!! ik zou het zo opnieuw doen met bbq...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-7-2011 9:39:05
Zoals hierboven gezegd: als ik al voor een trouwBBQ zou gaan, mag het best wel wat uitgebreider zijn dan normaal... Uiteindelijk trouw je ook maar één keer, hé! En hoeft het niet over te komen alsof je jouw verjaardag viert (ook belangrijk, maar dat vier je wel elk jaar...). Ik zou dus ook gaan voor een mengeling van 'gewone' vleessoorten, maar ook wel wat minder alledaagse dingen.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|