Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer iedereen bedanken?!

18-7-2011 22:56:31
Met nog 4 dagen op mijn teller... begin ik over echt ALLES na te denken. Vond deze voorbereidingen super leuk maar langs de andere kant ben ik blij als heel dit gedeelte vrijdagavond/zaterdagmorgen van m'n schouders afvalt!!!

Alles is zo goed al geregeld enkel wanneer bedankjes uitdelen?!?!
Onze planning:
12.45 uur komt m'n ventje me ophalen
13.30 uur trouw gemeente
14.00 uur trouw kerk
15.30 aankomst feestzaal koffie met vlaai
16.30 - 18.00 uur wij gaan foto's maken 200 meter verder dan de feestzaal
18.30 uur komen de eerste gasten
19.30 uur eten BBQ
22.00 uur - 22.30 uur openingsdans
23.30 - 24.00 uur dessertbuffet.

Ik doe dit persoonlijk niet graag als al onze genodigde er zijn.. zou dit liever in intieme kringen doen (waar alleen de familie enzo bij is) Zou ik dit doen tijdens de vlaai/taart in de namiddag? Of wat denken jullie hiervan?

Bedankje ouders heb ik nog steeds niets.. wel een idee maar krijg het niet uitgewerkt.
Willen hen een weekendje weg laten gaan onder hen 4 om ergens te gaan fietsen in Nederland.. was eerst van plan om een soort Bonnenboekje te maken zodat ze zelf een hotel kunnen selecteren maar omdat ik het zo druk heb deze laatste dagen denk ik dat ik een bos bloemen ga halen met een bedank kaartje.. waarop staat dat ze een weekend naar keuze erop uit kunnen gaan. Lijkt jullie dit iets?!

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 631

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik19-7-2011 9:22:01

Jouw voorstel om het bij de vlaai te geven, lijkt me wel een goed moment! Dan is er tijd om een woordje te zeggen en kan je het rustig overhandigen.
Zorg dat jouw geschenkjes al op voorhand in de feestzaal zijn, dan hoef je daar al niet meer aan te denken! ;-) Je moet toch sowieso de menukaarten, tafelnaampjes, gastenboek, dansschoenen,... afgeven, dan kan je dat meteen meenemen! ;-)

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik19-7-2011 10:11:11

Ik denk dat het ook het beste is om dit bij de vlaai te doen!

'k Ben zelf ook geen persoon die graag zoiets in "groot publiek" doet!
Wat een spannende tijd he!

A.
23-7-2011
 Meld misbruik19-7-2011 18:35:23

Dank je dames!!!
Ga er hier eentje proberen te overtuigen

Inderdaa spannende tijd.. vandaag mijn jurk en de ringen gaan ophalen!!! *leuk*

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...