Terug naar overzicht
Eerst en vooral, er bestaan geen domme vragen hier, enkel domme antwoorden :-) Normaal moet je onderaan je scherm, links van je dagen teller een tekstballon zien. Als je daarop klikt kom je op de pagina waar je meldingen en prive berichten staan, hier zie je dus normaal een lijst met daarboven de titels GELEZEN, VAN, ONDERWERP, VERZONDEN. In die lijst staan normaal je berichten, als je op het onderwerp van het desbetreffende bericht klikt dan moet je het normaal kunnen lezen. Hopelijk lukt het :-) Groetjes
Dag Lynn, bedankt voor je berichtje! Ik deed het de afgelopen maanden inderdaad ook zo, maar nu blijkt het berichtje die ik vandaag kreeg spoorloos ... Ik hoorde dat ieder lid ook een gastenboek heeft waar berichten achtergelaten kunnen worden, dus misschien staat het daarop, maar ik vind mijn 'gastenboek' niet... Héél erg bedankt alvast voor je reactie !!! x
Rebecca, Om je gastenboek te bekijken kan je op je eigen avatar klikken en kom je onmiddelijk op de pagina van je gastenboek terecht. (Een andere manier heb ik nog niet gevonden) Groetjes Evelien
Vreemd, bij mij komt er onder "Avatar" een afbeelding in verschillende formaten die ik ooit eens heb geüpload... Het zal aan mij liggen! Toch héél erg bedankt voor je reactie Evelien! Liefs xxx
Hoi Rebecca, Klik even op je eigen avatar (op het bruid-poppetje met je naam en datum onder) Dan kom je in je gastenboek terrecht. Bv als je op mijn avatar (mijn bruidboeket) zou klikken kom je in mijn gastenboek. Groetjes
Hoi Rebecca, Klik even op je eigen avatar (op het "liefde is..." met je naam en datum onder) Dan kom je in je gastenboek terrecht. Bv als je op mijn avatar (mijn bruidboeket) zou klikken kom je in mijn gastenboek. Groetjes
Gelukt !!!! Supér bedankt om het zo goed uit te leggen !!! Ik was onder mijn account naar 'Avatar' gegaan... Super bedankt ! xxx
Graag gedaan!