Terug naar overzicht
In Lier heb je het Hof van Nazareth.
Daar in de buurt heb je ook het hof van Beatrijs, wat ik ook supermooi vond, maar boven ons budget.... Domein Martinus in Halle-Zoersel ben ik ook gaan bezoeken en zag er ook tiptop uit, maar wel op 10min rijden van Antwerpen dus was voor ons geen optie.
slootjeshoeve in berlaar is ook een optie
Kasteel Steytelinck in Wilrijk. Kan je ook een bbq doen.Heel vriendelijke mensen en super service!
hoi 't Fortje in Deurne (heel mooie locatie) La Grange in Massenhoven (hier hebben wij ons feest gegeven) groetjes Joyce
http://www.feestzaalrubens.be/ Een collega van me heeft hier ooit een fijne trouw met bbq meegemaakt :)
Park West in Berchem of Jardin Public ook in Berchem
Wij geven ons feest in Familia Nijlen. Super mooie zaal, vriendelijk, wel niet heel groot. Zij werken bijna alleen maar met bbq. Wij vonden de prijzen zeker en vast ok! (Bijv. bbq (enkel koude groenten) + pronstuk + drankenforfait 47 euro per persoon)
Caroline, kan je enkel zeggen dat Familia supper romantisch is en het eten kei lekker !! vorig jaar zijn wij naar een trouw geweest daar !! wij gaan straks zien in Nijlen in een andere zaal !! ben is benieuwd.
Wij zijn inmiddels getrouwd en hadden feestzaal Familia in Nijlen.Superlekker eten! Héél gezellige feestzaal en toffe baas en personeelleden. Een aanrader! En idd nog heel betaalbaar!