TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
3-9-2011
|
19-7-2011 20:43:19
Hey Evelien!
Ik zou gewoon al beginnen rondbellen om afspraken te maken! Als ze dat in de desbetreffende winkel nog te vroeg vinden, zullen ze dit wel aangeven. Maar aangezien ik het herken van niet 'te laat' willen zijn met zulke dingen, zou ik gewoon mijn gevoel volgen. Als dat wil zeggen dat je stilletjes aan wil beginnen rondbellen, echt doen!
Groetjes,
Esther
|
|
Kathleen
20-8-2011
|
19-7-2011 20:53:32
Hoi, Ik vond het ook heel leuk om al vroeg afspraken te maken en zaken te regelen, maar volgens mij kan je beter nog wat wachten om te bellen.. het trouwseizoen is volop bezig en het zal rustiger zijn wanneer je hier pas in september voor belt..
|
|
Patrizia
2-6-2012
|
19-7-2011 21:08:12
hey ik heb vorige week al gebeld voor een afspraak op 15oktober en maar goed! Want de andere zaterdagen waren al bijna allemaal volzet... dus als ik u was, zou ik ook al stilletjes aan beginnen! T'is nooit te vroeg hé! Veel plezier!!! xx
|
|
francis
6-7-2012
|
19-7-2011 22:06:54
hey wij gaan op 6-7-12 trouwen en ik ga 8 oktober al kijken, heb er zo een zin in veel plezier en succes met de zoektocht francis
|
|
Annelies
7-8-2010
|
20-7-2011 7:54:11
Hallo, Ik zou gewoon beginnen bellen hoor. Dan kan je vragen wanneer hun nieuwe collectie binnen is en dan sowieso al een afspraak maken. Ik denk niet dat je hiermee te vroeg kan zijn... Groetjes Annelies
|
|
Ann
21-7-2012
|
20-7-2011 10:22:08
Heyhey,
Wij hebben vanaf morgen nog 1 jaar te gaan en ik vind het echt super om de teller eindelijk op 366 te zien staan.
Ik dacht eind augustus eens te bellen om een afspraak te maken. Ik ga wss ook op een zaterdag gaan. Volgens mij vinden ze dan wel nog een plaatsje.
Succes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-7-2011 15:21:33
Je kan nu al bellen. De meeste bruidjes wachten op de nieuwe collectie, dus dan zal het druk zijn! Maar je kan ook de opendeurdagen afwachten! Op die dagen zijn er in veel winkels modeshows waarop de nieuwe collecties worden voorgesteld. Zo kan je al meteen zien wat de winkels aan te bieden hebben en kan je vrijblijvend een kijkje nemen en zien of de winkel / service je aanstaat of niet...
Ik trouwde op 30 juli en ben pas begin december naar een jurk gaan kijken. Dat was helemaal geen probleem, dus je hebt zeker nog voldoende tijd, hoor!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
20-7-2011 21:02:52
Hoi Evelien, Mijn oorspronkelijke plan was om deze maand al eens te gaan kijken, maar toen ik belde naar de winkel raadde men me aan om te wachten op de nieuwe collectie. Nu heb ik dus een afspraak voor zaterdag 8 oktober. Volgende week ga ik wel eens naar een andere winkel die niet op afspraak werkt. Ik zou dus nu al bellen als ik jou was. Succes!
|
|
Evelien
1-9-2012
|
20-7-2011 23:48:20
Bedankt voor jullie reacties!!
Na het verlengd weekend dus maar eens in gang schieten dan ;-).
Vele groetjes!
Evelien.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|