Terug naar overzicht
Ik denk dat als je in september gaat passen ze er in december zeker nog inkunnen. Ik vraag me alleen af of de kledij die je in september kan kopen al voldoende warm is voor de winter. Ik hou er voor mijn bruidskindjes alvast rekening mee dat kindjes houden van spelen en rondlopen en dat de kledij dus makkelijk moet zitten. Maar sommige kindjes willen er ook uitzien als een prinsesje met een echt trouwkleedje. Moeilijk dus. Best eens aan de kindjes zelf vragen wat ze leuk vinden?
ik ben zelf gaan kijken bij humpie-dumpie in spijkenisse, is wel even rijden (vanuit ons 1.5 uur) maar zeker de moeite, kwaliteit is super en ze hebben veel keus zowel jongens en meisjes. zeker vanwege de prijs een aanrader, ik had bij de winkel waar mijn kleed van komt gekeken en daar was een bruidsmeisjes kleed vanaf 230 euro per stuk. nu heb ik bij humpie dumpie voor de kleedjes 89 euro per stuk betaald en dat was met "jasje" voor als het kouder zou zijn. de jongens hebben een pantalon, blousse, gilet, stropdas en sokken voor 125 euro samen (2 jongens) www.humpidumpie.nl
www.humpiedumpie.nl
Hey Sarah! Fijn om nog een winterbruidje tegen te komen, ik dacht al dat ik de enige was! Ik ga vanaf oktober denk ik, dan zou de eerste communiecollectie uitkomen. Onze bruidsmeisjes zijn ook 5 en 6 jaar en hoop leuke kleertjes te vinden in de niet te dure collecties. In de winkel waar ik mijn jurk gekocht heb zie ik dit niet zitten, dan zijn het inderdaad prijzen zoals Cindy zegt en ze zijn er zo snel uitgegroeid. Normaal vind je binnen de communiecollectie ook truien of jasjes, wat in de winter zeker aan te raden is voor zo'n kleintjes. Ik dacht er aan om misschien een luchtig (zomer)kleedje te kopen maar een mooie winterjas erop, die net zo lang is als hun kleedjes. Lijkt me ook wel mooi! Hou me op de hoogte, ik kan ook best tips gebruiken! :) Groetjes!
Wij maken de kleedjes van de bruidsmeisjes zelf en hebben de kostuums van de jongens gekocht op www.suitsyouwell.nl . Heel betaalbaar, goeie service, snelle levering. Geen mega-kwaliteit, maar wel mooi afgewerkt, dus valt niet op en voor die prijs en iets wat ze maar één keer aandoen, kan je niet sukkelen. Leveren binnen 3 werkdagen en je kan binnen 30 dagen terugsturen als het niet goed is. Ze hebben ook kleedjes voor meisjes en accessoires.
Bij C&A hebben ze nu reeds mooie setjes binnen, voorbeeld kleedje, legging, bolero samen 45 euro....De herfstkollektie komt er nu volop binnen