Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Allergie aan trouwring??

20-7-2011 21:31:12
Hey lieve bruidjes

Ook al ben ik op 8 augustus 2 jaar getrouwd, ik dacht deze week dat ik gek werd. Opeens was mijn vinger helemaal opgezwollen en etterde, de vinger van mijn trouwring.

Dus ik verander mijn ring van hand, identiek hetzelfde verhaal. Derde poging, aan een kettinkje om mijn hals, en hop, nog geen dag later ziet het daar ook knalrood.

Hoe kan ik nu na bijna 2 jaar gaan reageren op een witgouden ring? Ok, ik heb meer last van allergieën sinds de geboorte van mijn zoon, maar ondertussen is hij toch ook al bijna 9 maanden oud, en heb pas last van mijn ring sinds een tweetal weken.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? En hoe jullie dit zouden oplossen. Ik heb sinds ik getrouwd ben al mijn andere ringen aan de kant gelegd, gewoon omdat dit 'onze' ring is.

Groetjes
Jessica

Jessica

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 906

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik20-7-2011 21:33:35

misschien is het bovenste laagje van je ring wat afgesleten en komt er nu iets vrij waar je allergisch aan bent, dat in het goud was gemengd? misschien eens navragen daar waar je de ring gekocht hebt, waar ze het mee mengen?
als het zoiets is, zou het kunnen helpen de ring te lakken met doorzichtige nagellak. klinkt stom, maar zo kan ik wel nikkel-dingen dragen. enfin, dat gaat er ook af en dan heb ik ook weer last hoor. anders kan de juwelier de ring misschien weer roderen met een ander materiaal.

succes ermee!

stephanie
19-5-2012
 Meld misbruik20-7-2011 21:36:45

Inderdaad ik doe ook doorzichtige nagelak aan bepaalde juwelen om ze zo te kunnen dragen. Allergie is soms iets raars, ik heb al 3jaar een kat, nooit last van had, ze sliep zelfs bij me in bed en sinds een half jaar ben ik allergisch aan katten en kan ik ze niet meer bij me in de buurt hebben

groetjes en hopelijk raakt het snel opgelost

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik22-7-2011 13:09:49

oei jessica,
zoveel allergieën opkorte tijd
Misschien kan je bij een juwelier ook een laagje nikkelvrij of chirurgisch staal van binnen laten doen?

Veel sterkte
Groetjes,
Vicky

Jessica

Meld misbruik22-7-2011 16:42:27

@all: Dank je voor de goede tips
@Vicky: Ja, een kindje he ;-) Wat een zwangerschap met je lichaam doet, maar dat is voor een ander forum ... De juwelier, Vercammen in Heist-op-den-Berg, ging eens kijken wat ze konden doen, en nu kan ik hem al terug dragen dankzij die nagellak tip. Voorlopig nog wel aan mijn andere vinger.

Je ziet het, zelfs de leveranciers kunnen op dit forum iets leren :-) Nog eens bedankt allemaal!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...