Nu Online
Momenteel zijn er 248 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen/edelsmid/juwelier/...regio Nijlen-herentals-lier

22-7-2011 1:32:06
Hallo!

iemand een idee voor trouwringen in de regio nijlen/lier/herentals/...?
Liefst een beetje de stijl zoals die van wim meeussen, Ines B, ...
Waar halen jullie je ringen? en hoe lang op voorhand moet je aan de zoektocht beginnen als je er iets wil laten in graveren?

tsjauw!

Evi
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1365

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik22-7-2011 7:01:46

Heeft Ines B geen eigen atelier in Lier? Effe googlelen zou ik zeggen !

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik22-7-2011 7:42:53

Hallo,

Onze ringen komen van Diane Pacholski in Wimmertingen (Hasselt). Zij maakt de ringen hoe jullie ze graag hebben, geen standaard collectie... dus 'unieke' ringen. Van prijs valt ze ook super goed mee. Dit is voor jullie misschien al te ver? Ik geef het maar mee .

Ik denk niet dat je te vroeg kan beginnen met je zoektocht, jullie zitten nu op bijna een jaar dus ik denk dat je kan starten .

Groetjes
Annelies

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik22-7-2011 8:31:57

Wij hebben gekozen voor Ilse Verbruggen in Herenthout en hebben onze ringen ongeveer een half jaar op voorhand besteld. Wij zijn met een ontwerp (zelf getekend) naar haar toegegaan en samen hebben we dit verder kunnen uitwerken. We hebben nu ook unieke ringen wat voor ons echt een meerwaarde bied.

Op haar site zijn verschillende voorbeelden te zien maar bijna alles is mogelijk denk ik.
http://www.ilseverbruggen.be/

Sara
30-7-2011
 Meld misbruik22-7-2011 9:36:19

Wij zijn bij Juwelier Herman geweest, ook in Herenthout.
http://www.juwelierherman.be/
Hij maakt de ringen volledig zelf in de stijl die je zelf wilt. Wij hebben eerst de ringen die hij als voorbeelden had gepast en die dan wat laten aanpassen naar onze smaak. Ze zijn echt prachtig en ook heel mooi ingegraveerd. Bovendien valt hij heel goed mee van prijs. Hij zei dat hij 6 weken nodig had om de ringen te maken, hij heeft het op 4 weken gedaan.
We zijn echt helemaal tevreden!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-7-2011 16:21:01

Mijn familie haalt hun juwelen vaak bij : horlogemakers- en juweliersatelier Verlinden. nieuwe bevelsesteenweg 70 2560 Kessel (Nijlen) ... ik heb hun telefoonnummer hier ook als je die wilt hebben stuur maar een privéberichtje ...

mijn ervaring met hen is dat ze zeer vriendelijk zijn, je krijgt veel tijd om hun juwelen te bekijken, ...

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 23:21:36

Heb je al eens gekeken op de site van Katrien Cambre?
Heel mooie ontwerpen.
Prijsklasse? Heb even contact met haar opgenomen en voor de ringen die wij mooi vonden: mannenring kwam op 100 euro voor zilver (omdat hij die toch niet veel gaat kunnen dragen), dames model op circa 130 euro voor zilver met zirconen en tussen de 700 en de 900 euro voor wit goud met diamanten.
Wij gaan daar zeker langsgaan!!

Groetjes en alvast veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...