Terug naar overzicht
Aangezien wij gekozen hebben voor een persoonlijke viering (ceremonie), zijn wij het die de verwelkoming op ons nemen... Lijkt mij naar de genodigden toe toch leuker.
Hoi Severine Ook wij hebben een persoonlijke welkomstwoord :-)Groetjes, Annelore
Ons welkomstwoord werd geschreven en gelezen door mijn getuige. Mijn man nam de eerste lezing op zich, omdat dat zo veel persoonlijker werd en ik las het dankwoord naar de ouders toe. Ik ben dus van mening dat je gerust kan spelen in wie wat voorleest :)
Wij hadden beide: eerst een woordje van onszelf en dan de priester! ;-)
wij gaan dit aan de priester overlaten omdat wij op het feest allebei een woordje gaan spreken voor iedereen.
Ik neem eerst het woord en dan is er ook verwelkoming door de priester
Ik weet van mezelf dat ik nogal een emotioneel bruidje zal zijn en dat er bij de intrede samen met mijn papa voldoende traantjes zullen vloeien. Daarom gaan wij zelf geen verwelkoming doen en dit aan onze voorganger overlaten. Ik hoop dat ik tegen dat we aan de huwelijksbeloften komen, al wat bekomen ben :) Hangt er dus ook een beetje van af hoe je de intrede "verteert" denk ik. Liefs, Nathalie
Een vriend van ons en de priester doen de verwelkoming.