Nu Online
Momenteel zijn er 713 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

22-7-2011 17:09:24
Zit nog met een dilemma...
misboekje is zo goed als af, maar wou graag eens weten of je zelf op uw eigen dienst, een verwelkoming moet geven of laat je dat gewoon over aan de priester?

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 835

Jana
30-7-2011
 Meld misbruik22-7-2011 17:34:39

Aangezien wij gekozen hebben voor een persoonlijke viering (ceremonie), zijn wij het die de verwelkoming op ons nemen... Lijkt mij naar de genodigden toe toch leuker.

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 17:37:13

Hoi Severine

Ook wij hebben een persoonlijke welkomstwoord :-)

Groetjes,
Annelore

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik22-7-2011 17:53:18

Ons welkomstwoord werd geschreven en gelezen door mijn getuige. Mijn man nam de eerste lezing op zich, omdat dat zo veel persoonlijker werd en ik las het dankwoord naar de ouders toe.

Ik ben dus van mening dat je gerust kan spelen in wie wat voorleest :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-7-2011 17:53:19

Wij hadden beide: eerst een woordje van onszelf en dan de priester! ;-)

kim
6-8-2011
 Meld misbruik22-7-2011 18:54:03

wij gaan dit aan de priester overlaten omdat wij op het feest allebei een woordje gaan spreken voor iedereen.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik22-7-2011 22:08:51

Ik neem eerst het woord en dan is er ook verwelkoming door de priester

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik22-7-2011 22:34:05

Ik weet van mezelf dat ik nogal een emotioneel bruidje zal zijn en dat er bij de intrede samen met mijn papa voldoende traantjes zullen vloeien. Daarom gaan wij zelf geen verwelkoming doen en dit aan onze voorganger overlaten. Ik hoop dat ik tegen dat we aan de huwelijksbeloften komen, al wat bekomen ben :)

Hangt er dus ook een beetje van af hoe je de intrede "verteert" denk ik.

Liefs,

Nathalie

lies
6-8-2011
 Meld misbruik28-7-2011 22:36:31

Een vriend van ons en de priester doen de verwelkoming.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info