Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum huren in West-vlaanderen?

22-7-2011 19:26:19
Dag bruidjes,

Zijn er mensen die ervaring hebben met Vanwynsberghe in Kuurne om kostuums te huren?
Andere aanraders?

Groetjes

Sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1691

Kim
2-9-2011
 Meld misbruik22-7-2011 20:48:25

Jonavan in roeselare of Steven bruidskledij in torhout.

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik22-7-2011 22:07:47

Mijn ventje is er naar toe geweest om zijn kostuum te gaan huren,zegt vriendelijk ontvangen te zijn en goed bijgestaan tijdens passen :-)
Was zelf niet mee maar hij had geen klachten dus moet wel goed zijn :-)

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik23-7-2011 0:03:17

gentlemen in izegem hebben wij ook nog gekeken

Julie
5-8-2012
 Meld misbruik23-7-2011 8:47:27

Hey,

mijn ouders zijn er al een paar keer geweest en waren zeer tevreden.
Vriendelijk onthaal en perfekte service.

Succes!

Hilde
30-7-2011
 Meld misbruik23-7-2011 9:14:36

Wij zijn naar Gentlemen in Izegem geweest. Vriendelijke mensen. Je kan er zowel kopen als huren. Wij kochten het kostuum maar zullen de gillet en speciale das er huren.

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik23-7-2011 16:57:24

Hoi! Wij zijn vanmorgen naar Steven in Torhout geweest en deze namiddag naar Gentleman in Izegem. Bij Steven is het vrij klassiek en hadden we geen overtuigend gevoel. Bij Gentleman waren ze supervriendelijk en we waren direct op ons gemak. We hebben daar dan ook onze suitekostuums gekozen. Veel succes *

Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik23-7-2011 20:03:17

Op de grote baan naar Roeselare (ter hoogte van Lendelede ongeveer) heb je ook een zaak.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info