TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
23-6-2012
|
23-7-2011 20:44:42
Hey Ann,
Ik heb er half augustus een afspraak om wat kleedjes te passen, dus daarna kan ik je beter helpen.
Ik had er al zowel goede commentaar van gehoord als iets minder goede. Toch maar een afspraak gemaakt om eens te gaan zien onder het motto, baat het niet dan schaadt het niet. Wie weet valt het er mee en vind ik er mn droomkleedje, dan is de prijs een dubbele meevaller.
In de namiddag dan wel een afspraak gemaakt in Antwerpen om het verschil te kunnen zien tussen "merkjurken" en "budgetjurken"
I'll keep you posted ;-)
Sofie
|
|
Liesbet
9-7-2011
|
23-7-2011 21:51:18
Haai Ann, mijn kleedje, dat inclusief stola en aanpassingen € 260,00 heeft gekost kwam van La Tiara in Antwerpen. Die winkel was voor mij echt top; ondanks dat ik er eigenlijk niet zoveel geld heb uitgegeven hebben ze mij er als een echte bruid behandeld!
|
|
Ann
9-6-2012
|
24-7-2011 11:36:37
Ik vraag mij trouwens ook af wanneer de nieuwe collectie 2012 daar binnen zou komen.
Ik vind op internet niet onmiddellijk een e-mailadres terug waar ik hen op kan contacteren.
Ik dacht tegen dan een afspraak te maken. (mijn zus heeft trouwens 12 jaar geleden haar trouwjurk ook daar gekocht, en zij was er ook positief over)
Ik las hier op forum dat je wel haar op je tanden moet hebben.
Als ze met vanalles extra afkomen. Je kiest toch zelf wat je wil zeker.
(ik neem mijn ma, zus en schoonzus en mijn twee kapoenen (7 en 9 jr) mee om te passen)
(Die twee zonen van ons vinden het geweldig spannend hoor!!!!! Het is een beetje door toedoen van de jongste dat Johan mij ten huwelijk heeft gevraagd, die vond het niet normaal als het tussen mij en johan zo goed ging dat wij niet trouwden!!!)
|
|
Wendy
28-5-2011
|
2-8-2011 12:35:43
Hey,
Ik heb mijn kleedje er gekocht en ik was er mega content van!
Ook 3 van mijn vriendinnen hebben er hun kleedje gekocht.
Het voordeel is idd dat de kleedjes niet heel duur zijn, maar ze probeert wel een totaalpakket te verkopen. Dus je moet echt heel duidelijk zeggen, oke dit wil ik en dit wil ik niet!
Als ze zo'n beetje merkt dat je twijfelt, probeert ze u zeker te overtuigen.
Maar ik vond wel dat er een ruime keuze kleedjes waren (ook niet wit).
|
|
Ann
9-6-2012
|
27-11-2011 10:40:21
Sofie,
hoe is jouw ervaring er nu geweest? Heb op zaterdag 17 dec een afspraak, ben dus wel benieuwd. Heb idd al wel gehoord dat ze probeert van je ineens alles aan te smeren, maar ik ga dat gewoon afwimpelen. Keuze van een jurk is al moeilijk genoeg zonder dat je ineens over alles moet gaan beslissen.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|