Terug naar overzicht
Hey Freya, wij hebben als ceremoniemeester Chris Wouters en trouwen op 06 augustus.Ik geef je alvast zijn emailadres voor info indien je dat wenst.Zij zijn blijkbaar heel bekend.info@ceremoniemeesterchris.bewww.ceremoniemeesterchris.be Als je de trouwplanner op deze link http://www.trouweninderegio.be/trouwplanner_stappenplan... afprint, kom je al een heel eind verder, deze leid je vanaf dat je verloofd bent tot aan de grote dag door alle bochten heen.Ikzelf heb dat ook gevolgd en ben heel blij dat alle vakjes bijna ingevuld zijn. Ik hoop dat je hier al iets aan hebt.Veel plezier met de voorbereidingen GroetjesSonja
Hey Freya Neem zeker ook eens contact op met Alle Gebeure, hij is wedding planner / Ceremoniemeester en weet goed waar hij mee bezig is. Zijn website: www.allegebeure.be Groetjes Jessica
een ceremoniemeester staat vooral die dag voor jullie in en doet minder mee bij de voorbereidingen, dus als je liefst zo weinig mogelijk voorbereidingen doe zou ik een weddingplanner zoeken x
net als jessica kan ik ook Davy van Allegebeure.be aanbevelen! Hij is nog niet zo lang bezig, maar heel erg gemotiveerd en professioneel! Succes verder!