Terug naar overzicht
1 kledingsmaat is ongeveer 5 kg ze kunnen een kleed altijd kleiner maken dat is geen probleem
Moet je in de komende twee maanden niet meer naar de winkel? Mijn eerste pas was ongeveer zes weken voor mijn dag, vandaar. Mij hebben ze verteld dat ze de jurk ongeveer 5kg konden uitnemen als ik zou bijgekomen zijn. Maar afvallen was geen probleem, beter afvallen dan bijkomen zei ze! Ik zou me er ook niet teveel zorgen over maken, en desnoods eens gewoon bellen naar de winkel.
Ok bedankt Nee ik moet pas naar de winkel een 3 weken voor de grote dag. Volgens de mevrouw van de winkel was ik nogal laat voor mijn kleed te kiezen. Ik denk daarom dat mijn 1e pas nogal laat is
ik ben ondertussen 2 kledingmaten afgevallen (zuiver van de stress). 1e keer gaan passen had ik maat 40, 2e keer passen maat 38 en nu moet ik op 9 augustus terug en ik ben ondertussen nog afgevallen. Vertelden me dat dit geen probleem was, de laatste keer (dus op 9 augustus) gaan ze het ter plaatse aanpassen... Dus zeker geen zorgen maken.
Nu ben ik toch gerust gesteld
Cindy,Ik ben twee kledingmaten vermagerd en ze hebben dit op twee weken geretoucheerd. Geen zorgen dus!! Met groetjes,Lies