Terug naar overzicht
Past perfect hoor. Mijn zoon zijn kostuum was ook een donker met een streepje ingeweven, een ivoorkeurig hemd (effen, geprobeerd met motief en dat klikte niet) en een feestelijke das. (zonder pochet, hij was daar niet voor te vinden) Alles kwam van De Baerdemaeker in Eeklo. Maar iedere goeie heren-kledingzaak zal die wel hebben, of waar ze echt ceremonie verkopen. groetjes
Ik werk in de mode....Je ivoorkleurig hemd op de effen zwart kostuum kan inderdaad, en zal assortie zijn aan je bruidsjurk.Zo'n das kan je vinden in bruidegomwinkels toch. Als je dan nog een ivoor:champagne kleurig bruidsboeket hebt, dan is je plaatje perfect, of de bloemen aanpassen aan de kleur van de das, als je die in een andere kleur neemt;
Ik denk dat je een Lavallière bedoelt (feestelijke das) ? Dat kan je inderdaad in elke goede herenkledingzaak of ceremoniekledingzaak vinden. Verder zou ik op een gestreept pak ook eerder een effen hemd kiezen, hoewel een hemd met een 'geborduurd' motiefje (bvb. cashemire) ook mooi zou zijn.