Terug naar overzicht
Hey Ik zal de ervaring zondag meedelen... Wij trouwen zaterdag en hebben ook zo'n viering... Ik wil je gerust de kladversie doorsturen... groetjesBaci
Wij trouwen ook niet voor de kerk en ook niet met de UVV. Ik heb zelf (gistere) onze viering in elkaar gestoken. Ik moet nu nog wel eens vragen aan mijn vriend wat die er van vind, maar die is niet thuis dus dat zal wat moete wachten. Maar ik hebt een vriendin late leze en die vond het super en helemaal ons. En ook heel persoonlijk. ik zal je een versie mailen, is wel een gewoon word bestandje want we weten nog niet of we boekjes gaan maken of niet.
Dag Baci en Mieke, zouden jullie dat ook eens naar mij willen doormailen alsjeblieft? We zijn nu volop bezig met onze eigen vrijzinnige dienst, dus ik ben heel benieuwd! Graag mailen naar hanne_page@hotmail.com. Elfie, wij zijn wat op zoek gegaan naar "oude" rituelen, en zijn wel op leuke dingen gestoten, zoals "handfasting", delen van water, voedsel en bezittingen en zulke dingen. We moeten wel nog eens nadenken hoe we dat precies gaan uitwerken. We denken er ook over na om de mensen wat te betrekken bij de viering (maar niet op een vervelende manier), daar had ons contact bij het UVV nog tips voor (maar dat zullen we pas horen op onze volgende afspraak). Je bent er alleszins vroeg bij! Hanne
Alvast bedankt dat julie dat eens willen doormailen. Ik zal mijn ideekes die ik op papier ga zetten dit weekend ook eens mailen. @Baci voor jou alvast een dikke proficiat en ik hoop dat je zaterdag een schitterende dag krijgt. En dat de zon er ook een beetje doorkomt en de regenbuien ver uit de buurt blijven. @Mieke ik had ook al gedacht om het alleen in elkaar te steken maar ik weet echt niet hoe ik er moet aan beginnen en daarom heb ik contact genomen met het UVV. Moest het niet klikken kan ik nog altijd alles zelf doen. Maar ik hoop dat ze mij toch kunnen bijstaan met raad en daad . Succes met het plannen van de dienst. @Hanne ik heb ooit eens iets gelezen in een boekje iets ivm het binden van de handen met een wit lint als teken van verbondenheid maar dat was een volledig ritueel dat heb ik altijd tof gevonden. Alleen vind ik dat boekje niet meer, ik ga eens moeten in mijn stapel boeken duiken. Ik weet dat we er vroeg bij zijn maar ja alles wat gedaan is, daar moeten we ons geen zorgen meer over maken en 't zijn nog maat ideekes die we aan het opdoen zijn het echt uitwerken komt pas later. Elfie
Hallo! Jullie mogen dat ook altijd naar mij doorsturen: mvanlaere@hotmail.comIk ging net beginnen aan onze viering, maar kan wel wat inspiratie gebruiken :)Dankjewel
Ik wil dat ook graag weten, heb volgende week onze eerste afspraak !!!Hou me op de hoogte .Bedankt
Hallo!Willen jullie de boekjes ook eens naar mij doormailen? Ik ben nog op zoek naar enkele mooie teksten.hanne.verbeke@gmail.comAlvast bedankt!
Hey,Wij houden ook een alternatieve viering, en hoewel ik vrij creatief ben, weet ik helemaal niet waar te beginnen. Huur je best iemand in die gewoon is om dit te doen? Of kan je het evengoed door iemand uit je vriendenkring laten doen? Laat je de spreker zoveel mogelijk praten of steek je er best meer 'teksten' of verhalen in die je zelf verteld. Voorbeeldjes zijn van samengestelde boekjes zijn bij deze méér dan welkom: nikki2@telenet.beAlvast bedankt!
Ik kan ook wat inspiratie gebruiken voor onze alternatieve viering... Alle ideetjes zijn welkom op angieke15@hotmail.com Dank je wel ...