TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
27-7-2011 6:45:39
Heyhey,
Ik denk dat dit afhangt van het soort jurk dat je kiest en hoever je reeds bent in je zwangerschap. Een jurk met een corset als bovenstuk gaat natuurlijk veel minder meegeven dan een jurk volledig in voile. Misschien best eens vragen in een trouwwinkel?
Groetjes!
|
|
Penny
20-7-2011
|
27-7-2011 7:25:41
Hoi,
mijn trouwkleed hadden ze helemaal op maat voorzien voor de zwangerschap. Normaal gezien is dat geen probleem.
Succes & proficiat!
|
|
Annelies
7-8-2010
|
27-7-2011 7:51:06
Hallo, Proficiat met de zwangerschap (en met jullie huwelijk natuurlijk). Ik zou dit ook eens in de bruidswinkel vragen. Ik denk ook wel dat er collecties zijn die zwangerschapstrouwkleedjes hebben, en anders zoals Penny zegt, op maat, is volgens mij ook geen probleem... Groetjes Annelies
|
|
Wendy
11-5-2012
|
27-7-2011 9:19:27
hallo
ik zou het gewoon navragen in de winkel. Waar ik mijn kleed heb gehaald zeiden ze het ook dat het kleed aangepast kan worden als je zwanger bent.
groetjes
|
|
Tinne
2-9-2011
|
27-7-2011 9:33:33
Hey,
altijd handig is dat je je kleed op maat laat maken en dan samen alles heel goed opvolgt...
Zo kan de naaister elke vorm van je lichaam tot zijn recht laten komen!
Ik een winkel rekken of trekken ze toch maar aan een bestaande vorm...
TIP: November Styling (vandaar komt mijn trouwkleed)
groetjes, Tinne
|
|
julie
26-8-2011
|
27-7-2011 13:45:28
hey ik ben ook 4 maand zwanger en ik kan niet meer in mijn kleed en ze zeggend dat er niks kan aan veranderd worden. Dus heb ik een groot probleem...
|
|
Véronique
31-7-2009
|
27-7-2011 14:47:22
Hangt idd af van model tot model... Niet alleen je buik zal groeien, ook je borsten, heupen,...
Maar als je nu nog niet zwanger bent, denk er dan héél goed over na of je kinderwens nu al héél groot is of je toch nog enkele maandjes kunt wachten. Ik ben nu zelf 20 weken zwanger (halfweg dus) en sinds kort is het genieten maar begonnen... Daarvoor misselijk van 's morgens tot 's avonds... Mottig worden van bepaalde geuren (heb ik nu soms nog), het benauwd krijgen als het warm is + als er veel drukte om je heen is (en dat zal er op je trouwdag wel zijn), véél sneller moe zijn,... Natuurlijk hangt dit allemaal af van mens tot mens, er zijn er ook die helemaal niks merken... Maar ik ben héél blij dat ik al getrouwd was en dit allemaal niet moest meemaken op mijn trouwdag! Enkele weken terug had ik een vrijgezellendag en tegen 's avonds moest ik mij toch ook gaan zetten, hoor!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|