Terug naar overzicht
Julie, zelf ken ik het liedje niet, maar als jij er je goed bij voelt, waarom niet? Zelf heb ik het liedje Butterfly Kisses van Bob Carlisle gekozen. Dit liedje gaat over een vader die beschrijft hoe zijn dochter opgroeit tot een jonge vrouw. Op het einde geeft hij haar dan weg op haar huwelijk. groetjes Lotte
Hallo, Zoals Lotte zegt, als jij je er goed bij voelt moet je dit zeker doen! Ik ken het nummer ook niet dadelijk. Wij hadden "I Loved Her First" van Heartland. Dat vind ik ook een heel mooi nummer. Gaat over een vader die zijn dochter weggeeft voor het huwelijk en dat hij als eerste van haar hield.... zeer ontroerend GroetjesAnnelies
Ik ken het nummer ook niet maar als je daar graag op wil dansen met je papa, zou ik dat zeker nemen. Wij kiezen voor iets vrolijk "My girl" van The Temptations. Liefs, Nathalie
In het Nederlands kan het ook met Dochters van Marco Borsato. Succes Sophie
Julie, zeker niet twijfelen. Ik heb nu zaterdag inderdaad de kans niet om met m'n papa te dansen!! Dus volg je hartje en gwn doen.. Super mooi liedje trouwens. Het beschrijft perfect wat ik zaterdag zal voelen.. Grtjs Jana
Bedankt meiden voor jullie reacties !!!! @ Jana: Ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad ! grtjs
Hey Julie Binnen 14 daagjes is het onze grote dag.. Alleen zal er één grote afwezige zijn die zal opvallen: mijn papa.. Ik kan ook niet meer met hem dansen, maar ik zou in de plaats mijn opa nemen. Ik ben er nog niet uit welk liedje, maar heb nog tijd. Volgende week moeten we nog eens bij de dj gaan en ik ga eens vragen wat hij ervan denkt. Net zoals iedereen hier vind ook ik dat je zeker je eigen zin moet doen. Hoor je dat liedje graag? En voel je je er goed bij? Dan DOEN! Niemand zal raar kijken! Dikke zoentjes.. En veel succes! xxx
Echt een heel aangrijpend nummer! Heb zelf men vader niet meer, mss dat ik dit nummer zelf wel neem...Groetjes xxx